Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@11:12:58 GMT

ترجمه اسپانیولی رمان محمد(ص) حسن‌بیگی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۳۰۰

ترجمه اسپانیولی رمان محمد(ص) حسن‌بیگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر این ترجمه تازه به زبان اسپانیولی و توسط آنخلیکا ماریا روخاس انجام شده و در شهر بوگوتا پایتخت کلمبیا منتشر شده است.

رمان محمد در پانزده بخش تالیف شده است و داستان آن درباره شخصی یهودی است که به عنوان یک دانشمند معرفی می‌شود، از طرف شورای عالی یهود مأمور می‌شود به سمت پیامبر اسلام(ص) رفته و با تظاهر به اسلام آوردن، یا او را کشته یا عقایدش را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سوی پیامبر اکرم (ص) رفته و شرح زندگی و فعالیت‌های او را در پانزده گزارش مجزابرای شورای عالی یهودیان ارسال می‌کند. اما پس از ارسال گزارش پانزدهم که در ایام بیماری و رحلت پیامبر اکرم(ص) انجام می‌شود، به شهر خویش باز می‌گردد و حس می‌کند که دچار نوعی فقدان شده و روح خود را اسیر رفتار و پیام و کردار پیامبر اکرم(ص) می‌بیند.

او درمی‌یابد که اتفاقی در درونش رخ داده است. به ویژه اینکه متوجه می‌شود که در مدت ارسال این نامه‌ها رئیس وی بر اثر مطالعه این نامه‌ها و آشنایی با کردار و منش پیامبر(ص) به اسلام گرایش پیدا کرده است. این رمان پیش از این به زبان‌های انگلیسی، ترکی، تاجیکی و گرجی نیز ترجمه و منتشر شده است.

کد خبر 463873 برچسب‌ها ترجمه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترجمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت آلمان، از آمریکا خواسته تا یک سامانه پاتریوت دیگر در اختیار اوکراین قرار دهد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که آلمان، آمریکا را تحت فشار قرار داده تا دست کم یک سامانه پاتریوت دیگر را به اوکراین ارسال کند.

بنا به نوشته بلومبرگ، این اقدام برلین به عنوان بخشی از تلاش هماهنگ برای افزایش کمک های دفاع هوایی به کی یف صورت می گیرد.

این رسانه غربی همچنین گزارش داد که آلمان این هفته از متحدان اروپایی کی یف، از جمله فرانسه و ایتالیا، خواسته است تا ارزیابی درباره ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین صورت دهند.

پیش از این «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد که برلین باردیگر از متحدان خود می خواهد تا ارسال سامانه های دفاع هوایی، که می توانند به ارسال کنند، را مورد بررسی قرار دهند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیشتر گفته بود که «دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین، از او خواسته تا اروپا هفت سامانه پاتریوت دراختیار اوکراین قرار دهد.

کد خبر 6086905

دیگر خبرها

  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان