Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@04:35:45 GMT

مهدى خانى: برابر اندونزى بى دقت بودیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۳۲۲

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى مهدى خانى بازیکن باشگاه واراژدین کروواسى یکى از نفرات حاضر در هر دو بازى تیم المپیک برابر اندونزى بود. وى در خصوص این دو مسابقه مى گوید: به نظرم سفر طولانى به اندونزى براى بچه‌ها بسیار خسته کننده و پرفشار بود با این وجود به این تجربه نیاز داشتیم چون دقیقا شرایط مشابهى را در تایلند تجربه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر طولانى، اختلاف ساعت و شرایط متفاوت آب و هوایى، در واقع این مسائل هم در کنار موضوعات فنى چالش هاى ما در مسابقات تایلند خواهند بود.

مهدى خانى همچنین گفت: من فکر مى کنم ما در این دو بازى بسیار بى دقت بودیم. بچه ها همه تلاش خودشان را کردند ولى فرصت ها را به سادگى از دست دادیم. در مقابل بازیکنان اندونزى از فرصت هاى خودشان به خوبى استفاده کردند. به طور کلى بازى تداراتى فرصت شناسایى و هماهنگ کردن نفرات است. کادر فنى در هر بازى ٦ تعویض انجام داد و به دنبال شناسایى شرایط بازیکنان است. البته اگر دقت بیشترى مى کردیم و اشتباهات خودمان کمتر بود در هر دو بازى پیروز مى شدیم.

بازیکن باشگاه واراژدین در پایان گفت: من به همراه تیم در دوحه حضور دارم با این وجود باید فردا شب به کروواسى برگردم چرا که باشگاه با حضورم در بازى مقابل قطر موافقت نکرد و این مسابقه خارج از مقطع فیفا دى برگزار مى شود. البته هماهنگى خوبى صورت گرفته و در اردوى بعدى که آذرماه شروع مى شود تا پایان مسابقات نهایى مى توانم تیم را همراهى کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم المپیک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی واقف بهروزی با اشاره به عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در حوزه وصول درآمد‌های عمومی و مولدسازی دارایی‌های دولت در سال گذشته افزود: در حوزه وصول درآمد‌های عمومی آذربایجان‌ شرقی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب شاهد تحقق ۱۲۲ درصدی و ۱۱۹.۲۳ درصدی نسبت به رقم مصوب بودیم.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات ستاد درآمد و تجهیز منابع آذربایجان‌ شرقی با هدف پیگیری وصول و رشد درآمد‌های استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود، از همین رو رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمد‌های عمومی استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ را شاهد بودیم.

بهروزی ادامه داد: همچنین مجوز فروش ۲۴ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های دولتی آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۲ اخذ شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی خاطرنشان کرد: در تبدیل اسناد دفترچه‌ای از تک برگ عادی به اسناد تک برگ دولتی نیز با افزایش مواجه بودیم که در سال گذشته این تعداد به ۱۷ هزار و ۵۱۸ فقره رسید.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • فرصت برابر در شبکه تهران
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد