Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:44:24 GMT

ارتفاع برف در خلخال به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۳۴۳

ارتفاع برف در خلخال به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی در راه‌های ارتباطی این شهرستان که از جمعه هفته گذشته آغاز شده، امروز نیز ادامه داشته و هم‌اکنون ارتفاع برف در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسیده است.

معروف خسروی اظهارداشت: بارش برف همراه با کولاک ،یخ‌بندان سطح جاده و محدودیت دید ناشی از وجود مه غلیط و کولاک برف در سطح جاده موجب کندی در تردد خودروهای عبوری در راه‌های ارتباطی منتهی به استان گیلان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی راهداران این اداره تمام راه‌های اصلی ،فرعی و روستایی شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آن جریان دارد، گفت: به علت افزایش شدت بارش برف در راه‌های خلخال - اسالم و خلخال - پونل ترد در این جاده‌ها به کمک استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر است. 

او با توصیه به رانندگان عبوری از مسیرهای یاد شده برای همراه داشتن زنجیرچرخ و سایر لوازم و تجهیزات مورد نیاز زمستانی، افزود: بی‌توجهی به تجهیز وسیله نقلیه بدون زنجیرچرخ از جمله گردنه سخت‌گذر الماس موجب گرفتار شدن رانندگان این گونه وسایط نقلیه موتوری در بین راه و ایجاد مشکل در برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده و ترافیک روان در مسیرهای برفی منطقه می‌شود.

وی اظهارداشت: برغم تدوام بارندگی برف در سه روز گذشته و امروز تلاش راهداران در برف‌روبی ،بازگشایی و نمک‌پاشی ،مانع از مسدود شدن حتی لحظه‌ای از مسیرهای کوهستانی و برفگیر خلخال - اسالم و پونل شده است.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز از بارش بیش از ۱۰ سانتیمتر برف در این شهر خبر داد و گفت: بارندگی‌های برف در این شهرستان که از بامداد روز جمعه هفته گذشته آغاز شده تا پایان روز سه‌شنبه هفته جاری تدوام خواهد داشت.

فرامرز فرض‌الله‌پور اظهارداشت: حداقل دمای هوای امروز این شهر به ۴ درجه زیر صفر رسید که نسبت به پایین‌ترین دمای روز قبل تفاوتی نکرده و گرم‌ترین دمای هوای امروز نیز صفر درجه بوده که در مقایسه با گرم‌ترین زمان روز قبل یک درجه گرم‌تر شده است .

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

برچسب‌ها خلخال بارش برف تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال بارش برف تصادفات جاده ای خلخال بارش برف تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۴۶  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۵۸ هزار و ۷۷۷ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس