Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@01:59:37 GMT

جزئیات آزادی ۲ کودک خردسال از چنگ آدم‌ربایان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۴۲۱

جزئیات آزادی ۲ کودک خردسال از چنگ آدم‌ربایان

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، گفت: در پی ربوده‌شدن دو کودک خردسال در خیابان انقلاب شهر زاهدان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند. وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده در محل حادثه مشخص شد این دو کودک سه و پنج‌ساله همراه والدین‌شان داخل خودرو بودند که سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، با تهدید سلاح کلاشنیکف و با استفاده از اسپری فلفل و شوکر، آنها را گروگان گرفته و به‌سرعت از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه متهمان با خانواده آنها تماس گرفتند و برای رهایی فرزندشان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مطالبه کردند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده این دو کودک خردسال با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم‌ربایی آغاز کردند. وی بیان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت از زمان گزارش گروگان‌گیری، آدم‌ربایان با تنگ‌شدن عرصه بر خود و اطلاع از شناسایی‌شان از سوی پلیس، افراد ربوده‌شده را ساعت ۱۷ عصر روز شنبه صحیح و سالم آزاد و در مسجدی در کیلومتر ۲۵جاده زاهدان به خاش رها کردند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد:  تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم‌ربایی با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده ادامه دارد.

۴۷۴۷

کد خبر 1322335

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی خودرو والدین سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال تعطیلی مدارس ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی بم، گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش با کودک 4ساله درون خ ودرو در یکی از خیابان‌های شهر بم ،واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداند

سرهنگ عبدلی نسب افزود: بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن  کرده بودند.

  فرمانده انتظامی بم، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو،به افراد غریبه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب