Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@23:05:58 GMT

وزیر راه: مسکن و هواپیما گران نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۴۳۵

محمد اسلامی: این که بخواهیم در رابطه با افزایش قیمت بنزین هیجانی فکر کنیم، نادرست است.

محمد اسلامی امروز (دوشنبه) در ششمین کنفرانس بین‌المللی منطقه‌ای تغییر اقلیم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت هواپیما تاثیری نخواهد داشت، اظهار کرد: افزایش قیمت سوخت تاثیری در قیمت مسکن نخواهد گذاشت، چراکه سهم بنزین بر قیمت کالای تمام شده زیاد نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احدی اجازه ندارد تغییری در قیمت‌ها ایجاد کند و اگر چنین موردی مشاهده شود قطعا تعزیرات برخورد جدی می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی طی چند وقت اخیر اقدامات قابل توجهی در زمینه حمل و نقل و موضوعات ساختمان و شهرسازی انجام داده است، تصریح کرد: یکی از موضوعات مبحث ۱۹ ساختمان‌سازی است که در آن بازنگری انجام شده و از سازمان نظام مهندسی انتظار داریم که حتما این مبحث را در طراحی ساختمان‌ها نظارت و اعمال کند. رعایت این مبحث از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و مردم می‌توانند سهم به سزائی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای داشته باشد.

اسلامی در ادامه ضمن اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای گفت: طی چند سال گذشته نوسازی ناوگان پرشتاب انجام می‌شد اما به دلایل مختلفی از جمله کمبود منابع مالی، رکود در این باره ایجاد شد. اما نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با اهتمام بیشتری در سال جدید در دستور کار ما قرار گرفته است. همچنین برای نوسازی حمل ونقل ریلی نوسازی لکوموتیو و ناوگان ریلی در اولویت‌های ماست.

وزیر راه و شهرسازی افزود: قراردادهای را در زمینه برقی کردن خطوط ریلی با بخش خصوصی منعقد کرده بودیم که در حال حاضر به دنبال آن هستیم که این قراردادها را فعال کنیم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GF2 برچسب ها: مسکن ، هواپیما ، وزیر راه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن هواپیما وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت های مردمی می شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت های مردمی  دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود  و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین  و اختصاص تسهیلات ساخت خود می تواند ظرفیت های مردمی را در این بخش  رشد دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه