Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گزارش فیفا آمده است: دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در قاره کهن، پس از اینکه به تازگی از نیمه راه خود عبور کرد، سرعت بیشتری گرفته است.

سوریه می‌تواند با پیروزی مقابل فیلپین، صدرنشینی خود را با ۸ امتیاز استمرار بخشیده و در آستانه صعود زودهنگام به مرحله نهایی قرار گیرد و این در حالی است که تیم‌هایی همچون عراق، قطر و ویتنام با هدف افرایش اقتدار در گروه‌های خود، برای گرفتن سه امتیاز وارد هفته ششم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا در این گزارش به طور خاص به دیدار تیم‌های ملی عراق و بحرین پرداخت و نوشت: گروه سوم این رقابت‌ها تا اینجای کار نشان داده که یکی ازسخت‌ترین‌ها است، حتی با وجود اینکه برترین تیم قاره کهن یعنی ایران پس از گذشت پنج هفته از دور دوم، در جایگاه سوم گروه جاخوش کرده و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

و در حالی که تیم ملی ایران در این هفته با قرعه استراحت روبرو است، چشم‌ها روی نبرد عراق صدرنشین و بحرین رده دومی در امّان دوخته خواهد شد.

البته این ۲ تیم برای هم حریفان ناشناخته ای نبوده و در مراحل انتخابی ادوار گذشته در چهار موقعیت با یکدیگر تلاقی کرده‌اند.

در تاره‌ترین رویارویی این ۲ تیم، شاگردان «سرچکو کاتانتس» با جبران تک گلی که از بحرینی‌ها دریافت کرده بودند، بازی را به تساوی کشانده و حالا نیز پرانگیزه پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل ایران، با هدف کسب سه امتیاز و تثبیت جایگاه خود در صدر گروه، پا به دیدار برگشت می‌گذارند.

این در حالی است که شاگردان «هلیو سوزا» پس از متوقف شدن مقابل هنگ‌کنگ، بی‌صبرانه با هدف بازگشت به روزهای خوب، به پایتخت اردن سفر می‌کنند.

آنها برای گلزنی در این دیدار به ساق‌های «کمیل الاسود» مهاجم نوک خود امید بسته‌اند؛ کسی که در بازی رفت مقابل عراق موفق به گلزنی شد.

در سوی مقابل عراقی‌ها نیز می‌توانند به مهاجم آماده این روزهای خود یعنی «مهند علی» دل ببندند؛ ستاره‌ای که تا اینجای کار چهار گل به ثمر رسانده است که گل نخست مقابل ایران را نیز شامل می‌شود.

برچسب‌ها بحرین تیم ملی ایران امان فیفا تیم ملی عراق سرچکو کاتانتس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین تیم ملی ایران امان فیفا تیم ملی عراق سرچکو کاتانتس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بحرین تیم ملی ایران امان فیفا تیم ملی عراق سرچکو کاتانتس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی کمتر از  ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر در ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

۱۳ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که شاگردان فاطمه شعبان خمسه، سرمربی تیم ایران در گروه دوم با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه هستند.

گروه‌بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به قرار زیر است:

گروه یک: تایلند، ازبکستان و ماکائو

گروه دو: ژاپن، ایران و فیلیپین

گروه سه: چین، قزاقستان و هنگ‌کنگ

گروه چهار کره‌جنوبی، چین‌تایپه، هند و استرالیا

شاگردان شعبان خمسه در روز نخست مسابقات (۲۷ خرداد) به مصاف فیلیپین می‌روند که پیروزی در این دیدار برای صعود به جمع هشت تیم برتر اهمیت زیادی دارد. ملی‌پوشان نوجوان دختر در روز دوم (۲۸ خرداد) و آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهند کرد. تیم ایران ۲۹ خرداد استراحت دارد.

برنامه کامل مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر به وقت محلی به قرار زیر است:



یکشنبه ۲۷ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ هند – چین‌تایپه

ساعت ۱۵ کره‌جنوبی – استرالیا و قزاقستان – هنگ‌کنگ

ساعت ۱۶:۳۰ ازبکستان – ماکائو و ایران – فیلیپین



دوشنبه ۲۸ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ هند – استرالیا

ساعت ۱۵ کره‌جنوبی – چین تایپه و چین – قزاقستان

ساعت ۱۶:۳۰ تایلند – ماکائو و ایران – ژاپن



سه‌شنبه ۲۹ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ استرالیا – چین‌تایپه

ساعت ۱۵ کره جنوبی – هند و چین – هنگ‌کنگ

ساعت ۱۶:۳۰ ازبکستان – تایلند و ژاپن – فیلیپین

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۳۰ خرداد استراحت دارند و مراحل بعدی مسابقات از ۳۱ خرداد آغاز می‌شود و به مدت چهار روز پیگیری خواهد شد.

بر این اساس در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم چهار گروه در ادامه مسابقات برای مقام‌های اول تا هشتم به میدان می‌روند و پنج تیم دیگر برای جایگاه‌های نهم تا سیزدهم تلاش خواهند کرد.

تیم‌های گروه یک و گروه سه (گروه ایران) در مرحله دوم مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند و دو گروه دیگر (دو و چهار) نیز در مرحله دوم حریف هم خواهند شد.

پنجمین مرحله تمرینات تیم نوجوانان دختر از ۲۵ فروردین تا چهارم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد.

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت