Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:50:02 GMT

تکذیب کشته شدن ۲ نفر در شهرستان بهمئی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۴۴۵

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشته شدن ۲ نفر طی اعتراضات اخیر در شهرستان بهمئی این استان صحت ندارد.

سردار مهدی انصاری در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن دو نفر در شهرستان بهمئی افزود: این موضوع از اساس کذب محض است.

وی از مردم استان خواست تا اخبار واقعی را از زبان مسئولان و رسانه‌های رسمی دنبال کنند و به چنین شایعات و اخبار کذبی توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که هر چند اعتراضاتی در سطح استان بود، اما شاهد کمترین تنش و یا آسیب رساندن به اموال عمومی بودیم، تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه فهیم و با درایت در این قضیه عمل کردند تا اخلال‌گران امنیت و آرامش جامعه نتوانند از وضع موجود سوء استفاده کنند.

انصاری با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است تا بتواند ایران را نیز به مانند سایر کشور‌های منطقه ناامن کنند، بیان کرد:، اما به کوری چشم آن‌ها مردم ایران اسلامی مردمی هوشیار و بصیرتمند هستند و توطئه‌های دشمن را به خوبی در این ۴۰ سال فهمیده و هوشیار و آگاه بوده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی تابناک بهمئی کهگیلویه و بویراحمد سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فضل‌الله آذرفر، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: توزیع پنل‌های خورشیدی یکی از کارهای شاخص ماست که در راستای کاهش سوخت‌های فسیلی و کمک به روشنایی مورد نیاز عشایر در شب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از دو هزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده‌است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌جاری نیز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، یک‌هزار و ۲۰۰ پنل خورشیدی دیگر بین عشایر استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در سازمان امور عشایر نیز یک تفاهم‌نامه با وزارت نیرو منعقد و سهم استان ما ویژه دیده شود.

آذرفر خاطرنشان کرد: سهم آورده هر عشایر در این مدت برای هر پنل خورشیدی یک میلیون تومان است، در صورتی که امور عشایر برای هر پنل ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان هزینه کرده است و تلاش شده کمترین مبلغ از عشایر دریافت شود.

کد خبر 746606

دیگر خبرها

  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت