Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدیخانی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به سختی سفر این تیم به اندونزی می‌گوید که امیدها این شرایط را در تایلند هم تجربه خواهند کرد. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی مهدیخانی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان و عضو باشگاه واراژدین کرواسی یکى از نفرات حاضر در هر دو بازى تیم المپیک مقابل اندونزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى درباره این دو مسابقه گفت: به نظرم سفر طولانی به اندونزی برای بچه‌ها بسیار خسته‌کننده و پرفشار بود، با این وجود به این تجربه نیاز داشتیم، چون دقیقاً شرایط مشابهی را در تایلند تجربه خواهیم کرد. سفر طولانی، اختلاف ساعت و شرایط متفاوت آب‌وهوایی، در واقع این مسائل هم در کنار موضوعات فنی چالش‌های ما در مسابقات تایلند خواهند بود.

مهدیخانی افزود: فکر می‌کنم ما در این دو بازى بسیار بی‌دقت بودیم. بچه‌ها همه‌ی تلاش خود را کردند، اما فرصت‌ها را به سادگی از دست دادیم. در مقابل بازیکنان اندونزی از فرصت‌های‌شان به خوبی استفاده کردند. به طور کلی بازى تدارکاتی فرصت شناسایی و هماهنگ کردن نفرات است. کادر فنی در هر بازى شش تعویض انجام داد و به دنبال شناسایی شرایط بازیکنان است. البته اگر دقت بیشترى می‌کردیم و اشتباهات‌مان کمتر بود در هر دو بازى پیروز می‌شدیم.

بازیکن تیم فوتبال کشورمان  اظهار داشت: من به همراه تیم در دوحه حضور دارم، با این وجود باید فردا شب به کرواسی برگردم، چرا که باشگاه با حضورم در بازى مقابل قطر موافقت نکرد و این مسابقه خارج از زمان فیفادى برگزار می‌شود. البته هماهنگی خوبی صورت گرفته است و در اردوى بعدى که آذر ماه برگزار می‌شود تا پایان مسابقات نهایی می‌توانم تیم را همراهی کنم.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان در دو دیدار دوستانه به مصاف اندونزی رفت که حاصل آن تساوی یک - یک در بازی اول و شکست 2 بر یک در بازی دوم بود. امیدهای کشورمان روز پنجشنبه نیز در دیدار دوستانه دیگری مقابل تیم المپیک قطر به میدان می‌روند.

شکست تیم فوتبال امید برابر اندونزی در دومین دیدار

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قرقیزستان

تیم هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل تیم قرقیزستان به برتری رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دختران ملی پوش کشورمان با نمایشی فوق العاده مقابل امارت توانستند شانزده بر صفر حریف خود را مغلوب کنند و در دومین دیدار قرقیزستان را از سر راه بردارند.

 دختران هاکی باز کشورمان با ارائه بازی هدفمند و زیبا موفق شدند با شش گل از سد تیم دختران قرقیزستان بگذرند.

در پایان این دیدار آرزو ایزدی دروازبان تیم ملی ایران به عنوان بازیکن برتر میدان معرفی شد.

دختران هاکی باز کشورمان جمعه ساعت 17/30 به مصاف هند می روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • برتری هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قرقیزستان
  • تیم فوتسال افغانستان به پیروزی رسید