Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس با اشاره به وجود برخی سموم در مواد تشکیل دهنده توتون‌های معطر گفت: عدم نظارت بر کارخانه‌ها و مراکز تولید تنباکو و توتون باعث ایجاد نگرانی شده و اخیرا هم مراکزی را شناسایی کرده اند که نحوه فرآوری و تولید تنباکو و توتون مورد نیاز آغشته به بسیاری از سموم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 12:58 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۹۰۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،همایون هاشمی با اشاره به صحبت‌های رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت مبنی بر اینکه ۸۰ درصد مواد تشکیل دهنده توتون‌های معطر دارای مواد شیمیایی سرطان زا هستند، گفت: متاسفانه بحث استفاده از قلیان در کشور ما در حال افزایش است که بنده با این موضوع مخالف هستم.

نگرانی از عدم نظارت بر مراکز تولید توتون و تنباکو

رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف دیگر بحث عدم نظارت بر کارخانه‌ها و مراکز تولید تنباکو و توتون است که بر سایر نگرانی‌ها افزوده است و اخیرا هم مراکزی را شناسایی کرده اند که نحوه فرآوری و تولید تنباکو و توتون مورد نیاز آغشته به بسیاری از سموم است.

بیشتر بخوانید: ترکیبات غیرمجاز در قلیان های مصرفی/هشدار نسبت به افزودن مواد مخدر در تنباکو ضرورت نظارت دولت در تولید توتون و تنباکو

وی در ادامه گفت: این موارد استاندارد نیست و در بستر این موضوع بسیاری از بیماری‌ها به وجود می‌آید که نظارت آن مربوط به حوزه نظارتی دولت به حساب می‌آید و سازمان غذا و دارو و بخش‌های نظارتی وزارت بهداشت و همچنین وزارت صنعت در این مورد می‌توانند دخالت کنند

مغفول ماندن نظارت در کشور/ آسیب زا بودن عدم نظارت در حوزه غذا و دارو

هاشمی با بیان اینکه بسیاری از بخش‌های دولت می‌توانند در رفع این نگرانی‌ها مردم را کمک کنند، خاطرنشان کرد: دولت با توسعه نظارت می‌تواند رفع نگرانی کند، متاسفانه در کشور ما دو عنصر پیشگیری و نظارت ما مغفول مانده است و به آن بها داده نمی‌شود و در آخر به آن می‌پردازند، اما بحث مداخله اجرا می‌شود و اگر آسیبی در کشور به خصوص در حوزه‌های غذا و دارو می‌خوریم، به دلیل عدم نظارت دقیق و کافی است.

منبع:خانه ملت
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنباکو میوه ای قلیان کشیدن توتون و تنباکو غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش

کریمی قدوسی اکنون و پس از حواشی متعددی که اظهارات او به وجود آورد، در فایلی ویدیویی به توضیح در خصوص اظهارات خود پرداخته است.

او در این فایل ویدیویی گفته است: بعد از انجام عملیلات وعده صادق و صحبت‌هایی که از سوی رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌شد این بود که رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای جمهوری اسلامی حمله کند و سایت‌های فردو و نطنز را منهدم کند. اینجا فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای موضعی گرفت که حمله به مراکز هسته‌ای یعنی عبور از خط قرمز‌های جمهوری اسلامی در تولید سلاح هسته‌ای و احتمال داد که اگر دشمن دست به چنین اقدامی بخواهد بزند، فتوا تغییر کند.

این نماینده عضو جبهه پایداری افزود: بعضی‌ها می‌گویند این ممکن است در مذاکرات هسته‌ای خللی وارد کند، نه، این سرعت می‌دهد به اینکه اروپایی‌ها باید زودتر دست و پایشان را جمع کنند و این قدر در تحریم ایران تداوم ندهند. باید بنشینند پشت میز مذاکره و در برابر منطق این ملت تسلیم بشوند.

کریمی قدوسی همچنین گفت: همچنان در فتوا‌های مقام معظم رهبری، تولید و بکارگیری سلاح‌های هسته‌ای امری غیرقابل قبول است، اما اگر زمانی ایشان تشخیص بدهند، فرموند که در هر سطحس ما را تهدید کنند، در همان سطح تهدیدشان می‌کنیم. یعنی اگر دست به تهدید هسته‌ای بزنند، با تهدید هسته‌ای جوابشان را می‌دهیم. اینجا که دیگر با موشک کاتیوشا نمی‌توان جوابشان را داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند