Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران درباره قطعی اینترنت در چند روز اخیر گفت: وقتی در محل کارتان ناامنی پیش می‌آید اولویت اول ایجاد امنیت است که آن هم هزینه‌هایی دارد. لذا قطعی اخیر اینترنت هم هزینه ایجاد امنیت است، البته که می‌توان از مقامات مسئول درخواست کرد که در اولین فرصت و بعد از ایجاد شرایط مد نظرشان و برطرف شدن مشکلات احتمالی ارتباطات اینترنت را برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی قطع اینترنت را کاری منطقی دانست که در همه دنیا هم انجام می‌شود و در این باره گفت: کشور همسایه‌مان عراق وقتی مشکل امنیتی پیش آمد اینترنت را قطع کرد چون به همان میزان که ارتباطات اینترنتی و تکنولوژی برای خدمت کردن به مردم است آن‌هایی که  به دنبال اقدام علیه منافع مردم هستند هم از اینترنت بهره می‌برند.   این نماینده مجلس یادآور شد: ۴۰ سال پیش کسی نمی‌توانست یک حساب بانکی را خالی کند اما الان هکرها به دنبال خالی کردن حساب‌های بانکی هستند که برای این موارد هم پرونده‌های بسیاری در پلیس فتا تشکیل شده است. به همین دلیل در شرایط فعلی قطعی اینترنت اجتناب‌ناپذیر بود و می‌توان آن را هزینه ایجاد امنیت دانست؛ کاری که دارای پشتوانه عقلانی و قانونی نیز هست.   در جمع‌بندی گفت: می‌توان از مراجع تصمیم‌گیر درخواست کنیم در اولین فرصت و بعد از ایجاد شرایط مورد نظر اتصال اینترنت را برقرار کنند؛ البته که تصمیم آن‌ها هم همین موضوع است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اینترنت نماینده مجلس کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت

دریافت 13 MB کد خبر 6081499

دیگر خبرها

  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!
  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است