Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و قطر در حالی قرار است ۳۰ آبان در دوحه برگزار شود که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قطر این بازی ساعت ۱۶:۳۰ به وقت دوحه برگزار می‌شود.

البته هنوز محل برگزاری این دیدار به طور رسمی اعلام نشده است، اما به احتمال  زیاد در ورزشگاه خانگی باشگاه السد این دیدار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دیدار با تیم فوتبال ایران بسیار مفید بود/ به دنبال استفاده از ضد حملات بودیم

تیم ملی فوتبال امید چند ماه پیش هم در تورنمنت چهارجانبه دوحه در برابر تیم امید قطر به میدان رفته بود و در این بازی به پیروزی دست یافت و قهرمان این تورنمنت شد.

پیش از این شاگردان حمید استیلی ۲  بازی با تیم امید اندونزی انجام دادند که در بازی اول به تساوی یک - یک رسیدند و در بازی دوم دو بر یک شکست خوردند.  

تیم ملی فوتبال امید ایران خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن می‌کند که با تیم‌های کره جنوبی، چین و ازبکستان همگروه است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در ورزشگاه چند منظوره عشق آباد به مصاف هم رفتند که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران در دقیقه ۳۹ بازی و پس از خطا روی بازیکن ترکمنستان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

کنعانی زادگان با دریافت این کارت نمی‌تواند ایران را در بازی رفت برابر هنگ کنگ که در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد همراهی کند و محروم است.

شجاع خلیل زاده و سامان فلاح نیز دو بازیکن دیگر تک اخطاره ایران هستند که اگر در نیمه دوم برابر ترکمنستان کارت دریافت کنند دیدار برابر هنگ کنگ را از دست می‌دهند.

کد خبر 6063141

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • در انتظار برد تکراری