Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:53:19 GMT

یک کارگاه مبل در جنوب تهران آتش‌ گرفت +‌عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۷۸۴

یک کارگاه مبل در جنوب تهران آتش‌ گرفت +‌عکس

آتش‌نشانان حریق رخ داده در یک کارگاه تولید مبل و صنایع چوبی در جنوب تهران را اطفا کردند.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۲:۱۲ بامداد امروز وقوع حادثه حریق در کارگاه تولید مبل و صنایع چوب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲۵ را به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه سعیدی، خیابان علی آباد پاکدانه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه تولیدی مبل و مصنوعات چوبی و انباری مجاورش به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع رخ داده است و شعله‌های آتش‌ حدود نیمی از فضا را دربرگرفته و در حال سرایت به اماکن مجاور است که در همین راستا عوامل آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل، از چند جهت اقدامات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد از گسترش حریق جلوگیری کردند.

دقایقی بعد نیز عوامل آتش‌نشانی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند. همچنین در بازرسی از محل مشخص شد که مورد مصدومیت و آسیب جانی در پی این حادثه رخ نداده است و حریق تنها از نوع خسارتی بوده است.

مرکز اطلاعات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید این خبر اعلام کرد که علت وقوع این حریق از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران بزرگراه سعیدی مبلمان آتش سوزي آتش نشاني حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد