Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد که اگر شورای تامین این استان نمی تواند اغتشاشات را جمع کند، فردا شخصا و به همراه بسیج به میدان خواهد آمد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر دوشنبه 28 آبان در جمع گروهی از علما و بسیجیان استان فارس در شیراز تاکید کرد که دیشب و امروز به شورای تامین و مسئولان امنیت فارس تصریحا اعلام کرده است که یا شورای تامین قادر به جمع کردن عده قلیل اغتشاش گران است یا از فردا شخصا وارد میدان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی بسیجیان انقلابی، خطاب به اغتشاشگران گفت: ما انقلاب، دیانت، اسلامیت خود را حفظ خواهیم کرد، رضا خان با تمام قلدری اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می گویید آخوند باید برود؛ هر آخوندی دزدی کن من و افراد انقلابی اولین دشمن او هستند اما نمی نشینیم که هر کس هر کار خواست بکنند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه شیراز 

خبر در حال تکمیل است......

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی ملک زاده با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار نارنجی و تشدید سامانه بارشی برای سوم و چهارم اردیبهشت ماه گفت: مدیریت بحران آماده باش است.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان هشدار داد.

ملک زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است، اظهار داشت: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی