Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه‌ای تازه از نثرهای عاشقانه سیدمهدی شجاعی با عنوان «چشم‌انتظاری» منتشر شد.

این نویسنده که در سال‌های اخیر بیشتر در حوزه فیلم‌نامه و داستان‌ و رمان فعالیت داشته است، به تازگی کتابی را در همان‌ گونه نثرهای قدیمی خود و با عنوان «چشم‌انتظاری» روانه بازار کتاب کرده که مجموعه‌ای تازه از نثرهای عاشقانه‌اش با موضوع انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: نثرهای کتاب «چشم‌انتظاری» اغلب نثرهایی کوتاه است. شجاعی آن‌چه را می‌توان در قالب کلام برای ایجاد حس‌برانگیزی و خلق احترام میان خود و مخاطب نسبت به امام غایب (عج) به کار برد در این متن‌ها ریخته است.

بر همین اعتبار آن‌چه در این اثر با آن روبه‌رو می‌شویم نه یک متن احساس‌برانگیز صرف است که نویسنده سعی کرده احساس و احترام و نیز بینش و آگاهی دینی نسبت به امام زمان (عج) را با هم تلفیق کند و در متن بگنجاند.

کتاب در کنار متن، با یک اتفاق گرافیکی نیز همراه شده است. فرزاد ادیبی که پیش‌تر در بسیاری از آثار منتشرشده در انتشارات کتاب نیستان و آثار سیدمهدی شجاعی فعالیت داشته، با قطعی متفاوت و شمایلی که تلفیقی از هنر خطاطی و گرافیک به شمار می‌رود، این کتاب را طراحی و صفحه‌آرایی کرده است.

کتاب نیستان «چشم‌انتظاری» را در ۱۱۶ صفحه با جلد سخت و قیمت ۷۹ هزار تومان منتشر کرده است./ایسنا

بیشتر بخوانید

پویش سید مهدی شجاعی برای اشتراک محبوب ترین کتاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه پاس قوامین میزبان هوادار است که این بازی در نیمه اول بسیار جذاب دنبال شده است.

هوادار در این بازی از شگرد انتقال سریع توپ از دفاع به حمله استفاده کرده و خیلی زود به گل دست پیدا کرد تا بازی جذاب‌ شود.

در دقیقه ۲۰ حرکت ترکیبی زیبا و بازی تک ضرب از هواداری‌ها به گل اول بازی تبدیل شد. حرکت سمت چپ یونس شاکری به مرکز و به داریوش شجاعیان داده شد و او با یک پاس در عمق توپ را به سفید چقایی رساند و این بازیکن دروازه پیکان را با پای چپ باز کرد تا هوادار با یک گل پیش بیفتد.

ویدئو: 330307

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)