Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام نورالله قدرتی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی بازرسی کل استان با دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد اظهارداشت:  سازمان بازرسی را بازوی دادگستری و دستگاهی فرا تخصصی می دانیم که در قانون اساسی به آن اهمیت ویژه ای  داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قضات دادسرا می بایست به گزارش های سازمان بازرسی به دلیل اینکه از سوی یک مرجع تخصصی تهیه شده توجه ویژه ای داشته باشند و گزارش های این سازمان را نسبت به سایر پرونده ها که دارای اهمیت بیشتری هستند مورد بررسی ویژه قرار دهند.  

رئیس کل دادگستری استان یادآورشد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سازمان بازرسی که فرمودند «سازمان بازرسی چشم، امین و امید نظام است» لذا نگاه ما این است که گزارش های سازمان بازرسی را معتبر دانسته و حتی اگر متهم آن را نپذیرفت با دلیل آن را مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اگر فرد متهم از نگاه بازرسی این گزارش و اتهام را قبول ندارد باید دلیل بیاورد و می تواند درخواستی به شعبه برای دریافت نظر کارشناس رسمی هم داشته باشد.  

قدرتی اظهارداشت: با کمک بازرسان به عنوان یک بازوی اجرایی کارشناسی امیدواریم ضمن حفظ بیت المال در احقاق حق دولت و مردم به رسالت خود عمل کنیم.

کد خبر 463789 برچسب‌ها وزارت دادگستری استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت دادگستری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری کمک مالی فرانسه به نهاد امدادی سازمان ملل برای فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فرانسه هم کمک مالی به آژانس آن روا را ازسر خواهد گرفت.

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد فرانسه هم قرار است کمک مالی به آژانس آن روا وابسته به سازمان ملل را ازسرگیرد.

این روزنامه اشاره کرد که فرانسه قرار است طی سال جاری ۳۰ میلیون یورو به این آژانس کمک کند.

معاریو این اقدام فرانسه را ضربه‌ای بزرگ به رژیم صهیونیستی خواند.

قبل از این تحت فشارهای آمریکا و به دنبال ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن کارمندان آن روا در حمله هفتم اکتبر به اراضی اشغالی، بیش از ۱۰ کشور اروپایی کمک مالی به این آژانس را تعلیق کردند اما اکنون بسیاری از این کشورها در حال تجدید نظر در تصمیم قبلی خود و ازسرگیری کمک مالی به آن روا هستند.

فنلاند و استرالیا از جمله کشورهایی هستند که اخیراً کمک مالی به آژانس آن روا را ازسرگرفتند.

همزمان روز پنجشنبه نیز، مشاور رسانه‌ای نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی «آنروا» هشدار داد با توجه به قطع کمک رسانی به این نهاد، شرایط آن به دشواری پیش می‌رود.

مشاور رسانه‌ای آن روا روز پنج شنبه اعلام کرد که وضعیت آن روا با توجه به تعلیق کمک‌های مالی برخی کشورها، بسیار دشوار است. این مقام آن روا در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که آن روا با این حال به کار خود ادامه می‌دهد و کمک‌ها را در پناهگاه آوارگان و اطراف آنها توزیع می‌کند.

به گفته مشاور رسانه‌ای آن روا، ارتش رژیم صهیونیستی از ورود کارکنان آن روا به شمال غزه جلوگیری می‌کند.

این مقام آن روا هشدا داد که شمال نوار غزه به سرعت در حال نزدیک شدن به قحطی است و ورود کاروان‌های کمک رسانی به شمال این باریکه صورت نمی‌گیرد.

این مقام آن روا تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی برای رساندن کمک به شمال نوار غزه وجود ندارد وکمک های هوایی تأثیر محدودی بر بهبود شرایط در غزه دارد.

این مقام آن روا یادآور شد که روند پیچیده بازرسی از سوی اشغالگران، مانع ورود کامیون‌ها از گذرگاه رفح می‌شود.

از سوی دیگر، دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه رژیم صهیونیستی را ملزم به تضمین عدم نقض حقوق فلسطینیان در غزه از سوی نظامیان خود کرد.

دیوان دادگستری بین‌المللی روز پنج شنبه حکم جدیدی اعلام کرد که به موجب آن رژیم صهیونیستی به انجام اقدامات لازم و مؤثر جهت همکاری با سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه ملزم می‌شود.

دیوان دادگستری بین‌المللی در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید ارائه خدمات اساسی و کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه را بدون هرگونه مانعی به صورت گسترده تضمین کند.

دیوان دادگستری بین‌المللی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا تضمین کند نظامیان این رژیم حقوق فلسطینیان در غزه را نقض نمی‌کنند.

دیوان بین المللی دادگستری رژیم صهیونیستی را ملزم به افزایش ظرفیت و تعداد گذرگاه‌های زمینی به غزه کرد و از این رژیم خواست این گذرگاه‌ها را تا زمانی که لازم باشد باز نگه دارد.

در حکم جدید دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه آمده است که رژیم صهیونیستی باید ظرف یک ماه از تاریخ صدور این حکم، گزارشی را درباره اقداماتی که در خصوص کمک رسانی به غزه اتخاذ خواهد کرده، به این دیوان ارائه کند.

کد خبر 6064501

دیگر خبرها

  • ازسرگیری کمک مالی فرانسه به نهاد امدادی سازمان ملل برای فلسطین
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • بازدید مدیرکل بازرسی کردستان از مرکز مدیریت راه های استان
  • شواهد زیادی درباره نسل کشی در غزه وجود دارد
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: شواهد زیادی درباره «نسل کشی» اسرائیل در غزه وجود دارد
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل اسرائیل را به نسل‌کشی متهم کرد