Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@09:24:46 GMT

ضربه ای که به تیم ملی و شاگردان ویلموتس زده شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۸۶۲

سهراب بختیاری‌زاده با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال پس از شکست 2 بر یک برابر عراق در مرحله انتخابی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: ما باید تمام بازی‌های برگشت را ببریم و کارمان سخت است. با این حال باید امید داشته باشیم. قبل از بازی گفته بودم به دلیل شرایط خاص کشور عراق، بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقاً همان شکل و شرایطی که برای بازی با بحرین وجود داشت، در بازی با عراق نیز دیده شد. ما در نیمه اول بهتر بودیم و پس از گلی که خوردیم، منظم بازی کردیم، اما نیمه دوم را از دست داده و مستحق پیروزی نبودیم.

اخبار ورزشی- «خودمان برای چنین بازی بزرگی آماده نکرده بودیم.»، وی با بیان این جمله افزود: پیش از بازی با عراق بحث‌ مالی مارک ویلموتس بود و شایعه شد که او استعفاء داده است و نمی‌خواهد به ایران بازگردد. این مسائل به تیم ملی ضربه زد و اجازه نداد تا برای بازی با عراق آماده باشد. عراقی‌ها از ما متحدتر بودند و از همه مهم‌تر اینکه ما چه قبل از بازی و چه در زمان برگزاری مسابقه به لحاظ آماده‌سازی بی‌نظم بودیم. تمرینات ما چند روز قبل از این بازی آغاز شد که خودش یک مسئله است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: شرایط سخت شده است و باید به مانند دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش که مجبور شدیم قطر و ازبکستان را شکست دهیم، برای این مرحله تمام بازی‌های برگشت را ببریم. از طرفی، نباید فقط ویلموتس و مسعود شجاعی را مقصر ناکامی برابر عراق بدانیم. باید به این شکست گروهی و جمعی نگاه کرد. انتقادها باید سازنده باشند و در راستای بهتر شدن تیم ملی. نباید قضاوت کنیم و اگر راهکار داریم، ارائه بدهیم.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: اگر مشکلی بین فدراسیون فوتبال و کادر فنی وجود دارد، این مسائل را خیلی سریع حل کنیم و اجازه کار به مربی بدهیم. ضمن اینکه باید شرایطی فراهم شود که ویلموتس بیشتر کنار تیم ملی بوده است و بیشتر در فوتبال ما حضور داشته باشد.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی سهراب بختیاری زاده ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۰ - ۲ استون ویلا/ بعد از لیورپول، توپچی‌ها هم به نفع سیتی از کورس قهرمانی انصراف دادند+ فیلم

آرسنال و استون ویلا در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری همراه شد.  

آرسنال تا اواخر بازی هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت این استون‌ویلا بود که در عرض سه دقیقه دو بار به گل رسید و توپچی‌ها را غافلگیر کرد. گل نخست این تیم در دقیقه ۸۴ توسط لئون بیلی و دومین گل در دقیقه ۸۷ به وسیله اوله واتکینز رقم خورد.

شاگردان آرتتا با توجه به شکست ساعتی قبل لیورپول، این فرصت را داشتند تا یکی از رقبای اصلی خود در راه قهرمانی را کنار بزنند، اما خودشان هم باختند تا صدر جدول را دودستی تقدیم منچسترسیتی‌ای کنند که تا قبل از بازی‌های این هفته بعد از آرسنال و لیورپول در رتبه سوم قرار داشت. حالا شاگردان پپ اصلی‌ترین گزینه قهرمانی لیگ جزیره محسوب می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • آرسنال ۰ - ۲ استون ویلا/ بعد از لیورپول، توپچی‌ها هم به نفع سیتی از کورس قهرمانی انصراف دادند+ فیلم
  • آبی‌های خوزستانی با توپ پر در مسیر سیرجان
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • سپاهان در سراشیبی سقوط