Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی‌سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، بسیج را مولود انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا دانست و گفت: سالگرد چهلمین سالگرد تاسیس و فعالیت بسیج با کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر مزین شده است. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سال تاسیس و هفته گرامیداشت با اشاره به نقش بسیج در همه عرصه‌های جامعه اظهار داشت: بسیج نه تنها در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس ،جنگ نرم و جنگ اقتصادی نقش‌آفرینی کرده و کشور را در مقابل انواع دسیسه‌های دشمنان شرق و غرب مقاوم نگه داشته بلکه این روحیه بسیجی به سایر کشورهای اسلامی و منطقه صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با  بیان اینکه فرهنگ بسیج در بیشتر کشورها صادر شده است افزود: بسیج میوه شیرین درخت تناور انقلاب  است و امروز پرچم و فرهنگ بسیج فقط به حدود ایران محدود نمی‌شود بلکه به سایر نقاط جهان صادر شده است.

معاون هماهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر چهل سالگی بسیج را به معنای بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی این نهاد مولود انقلاب دانست و تصریح کرد: ایجاد جبهه مقاومت در کشورهای مختلف برای مقابله با استکبار جهانی و جنایات آن نشان از صدور فرهنگ بسیجی است که این روحیه و فرهنگ در آمریکای لاتین در مبارزه با آمریکا متبلور است.

سرهنگ انبارکی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر در دی‌ماه امسال تصریح کرد: سالگرد چهلمین سالگرد تاسیس و فعالیت بسیج با کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر مزین شده است.

وی بسیج را مولود انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهداء دانست و گفت: با برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر در دی ماه امسال نقش بسیج در اعتلای انقلاب اسلامی به معنای واقعی برای همگان و به ویژه نسل جوان نشان داده می‌شود.

معاون هماهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهربا اشاره به نقش مهم بسیج مردمی در عراق در مقابله با داعش افزود: بسیج مردمی عراق از جمله حشدالشعبی نقش مهمی در نجات عراق از دست داعش و در سوریه نیز  بسیج مردمی در  حفظ استقلال این کشور  نقش مهمی داشته است.

سرهنگ انبارکی خدمات و تلاش‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح را مورد سپاس و قدردانی قرار داد و بیان کرد:در این راستانقش بسیار پررنگ بسیج و شجاعت­‌ها و شهامت­‌های بسیجیان سبب اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های بسیار سخت شد.

آثار ماندگاری در کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر خلق می‌شود ‌کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر دی‌ ماه ‌برگزار می‌شود + فیلم کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر دی‌ماه امسال برگزار می‌شود

وی از برگزاری برنامه هفته بسیج خبر داد و خاطر نشان کرد:برنامه­‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال در راستای استکبارستیزی است چراکه مردم باید دشمن و ترفندهای آنان بشناسند.

انتهای پیام/190/ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این مراسم گفت: داغی که بعد از شهادت شهید عزیز سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس دوباره دل مردم ایران را سوزاند شهادت سردار حجازی بود.

سرهنگ حسین اشرفی افزود: نقش‌آفرینی در تقویت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از درخشان‌ترین کارنامه این شهید بزرگوار است که موجب شد در سال‌های اخیر صهیونیست‌ها برنامه ترور وی را در دستور کار خود داشته باشند.

سرهنگ اشرفی افزود: از ویژگی‌های مهم این‌رسردار، مانند بقیه بزرگان سپاه، گمنامی ایشان بوده و دنبال گمنامی رفتند؛ ایشان از مصاحبه فراری بود تا جایی که همسایگان ایشان تا موقع شهادت نمی‌دانستند ایشان جانشین فرمانده قدس بوده اند.

او اظهار کرد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب تلاش کرد و زحمت کشید، وی سرداری شجاع بود و خستگی را خسته کرد. همان جملات که امیرمومنان در راستای عمار و یارانش فرمودند، مقام معظم رهبری با تاسف برای شهادت ایشان می‌فرماید که سرداران و امثال شهید محمد حجازی واقعا سرمایه‌های مهم ما هستند و باید با زندگی آنها آشنا بشویم.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر