Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:06:35 GMT

آچار فرانسه پرسپولیس خشن‌ترین بازیکن فصل

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۹۳۸

آچار فرانسه پرسپولیس خشن‌ترین بازیکن فصل

سیامک نعمتی و سامان نریمان جهان با 4 کارت زرد و حسن نجفی با 2 کارت زرد و یک کارت قرمز خشن‌ترین بازیکنان این فصل هستند.

به گزارش مشرق، با گذشت ده هفته از شروع لیگ، سه بازیکن خشن‌تر از بقیه بودند. هر چند که بازیکنانی مانند علی کریمی و فرشید اسماعیلی در این ده هفته هم کارت زرد دریافت کردند و هم اخرج شدند، اما یک بازیکن پرسپولیس با وجود عدم دریافت کارت قرمز، خشن‌تر از این دو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیامک نعمتی فقط در پنج مسابقه این فصل در ترکیب فیکس پرسپولیس حضور داشته که در چهار تا از آن‌‌ها از با کارت داور جریمه شده است. نعمتی در هفته دوم مقابل تراکتور کارت زرد گرفت. سپس در دقیقه 94 دربی به دلیل درگیری کارت گرفت.

بیشتر بخوانید:

ناکامی پرسپولیس در پیدا کردن مهاجم

نعمتی در هفته پنجم به دلیل خطای نسبتا شدید روی مهدی کیانی باز هم کارت زرد گرفت.

سیامک در هفته ششم پوکر کرد و این بار برای جلوگیری از ضدحمله شهرخودرو، امین قاسمی‌نژاد را با تکل متوقف کرد تا در پنجمین بازی‌اش چهارمین کارت را از داور دریافت کند.

سامان نریمان جهان هافبک ماشین‌سازی هم مثل او 4 کارت زرد گرفته، البته با تعداد بازیِ بیشتر. حسن نجفی دفاع راست شاهین بوشهر هم با دو کارت زرد و یک کارت قرمز، سومین بازیکن خشن‌ این فصل است که کنار سیامک نعمتی و سامان نریمان جهان قرار می‌گیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین پرسپولیس سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

کد خبر 847119 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)