Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@00:20:19 GMT

یک کارگاه مبل در جنوب تهران آتش‌ گرفت/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۹۵۸

یک کارگاه مبل در جنوب تهران آتش‌ گرفت/ تصاویر

 در ساعت ۲:۱۲ بامداد امروز وقوع حادثه حریق در کارگاه تولید مبل و صنایع چوب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲۵ را به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه سعیدی، خیابان علی آباد پاکدانه اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه تولیدی مبل و مصنوعات چوبی و انباری مجاورش به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع رخ داده است و شعله‌های آتش‌ حدود نیمی از فضا را دربرگرفته و در حال سرایت به اماکن مجاور است که در همین راستا عوامل آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل، از چند جهت اقدامات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد از گسترش حریق جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد نیز عوامل آتش‌نشانی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند. همچنین در بازرسی از محل مشخص شد که مورد مصدومیت و آسیب جانی در پی این حادثه رخ نداده است و حریق تنها از نوع خسارتی بوده است.

مرکز اطلاعات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید این خبر اعلام کرد که علت وقوع این حریق از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.


۴۷۴۷

کد خبر 1322350

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی تیم ملی فوتبال ایران تعطیلی مدارس ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس بارش برف باران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران