Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:21:58 GMT

اظهار نظر دادستان کرج درباره ناآرامی‌های البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۰۵۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا حاجی‌رضا شاکرمی با اشاره به اقدامات منجر به تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم در استان البرز خاطرنشان کرد: هویت این افراد شرور معلوم نبود، حتی بعضی از شهر‌های دیگر وارد کرج و فردیس شده و اقدام به تعرض به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، شاکرمی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: اعتقاد ما این است که مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حساب مردم از افرادی که در خیابان‌ها راه بندان ایجاد، سرقت و تخریب می‌کنند متفاوت است، افرادی هستند که قصد دارند امنیت کشور را مختل و اموال مردم را حیف و میل و یا اموال مردم را سرقت کنند؛ پلیس، مرجع قضایی، شورای تامین و همه مسئولین در کنار مردم هستند و وظیفه آن‌ها احیای حقوق و تامین امنیت مردم و محافظت از جان و مال مردم است.

وی افزود: پلیس ناگزیر باید از مردم دفاع کند، مردمی هم که اموال خود را از دست داده‌اند برای رسیدگی شکایت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی تابناک دادستان کرج البرز سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش‌بینی وضعیت رگبار بارندگی و سیلابی شدن استان البرز خبر داد.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: طبق بررسی الگوهای هواشناسی توسط کارشناسان سامانه بارشی برای استان فعال خواهد شد.

وی افزود: این سامانه از روز دوشنبه مصادف با سوم اردیبهشت وارد جو استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از صدور سطح نارنجی رنگ هواشناسی خبر داد و گفت: این بارش‌ها همراه با تندباد و آذرخش در مناطق مختلف استان البرز پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی اظهار کرد: سامانه بارشی مذکور تا آخر وقت روز سه‌شنبه هفته جاری در البرز فعال است.

و️ی گفت: جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی معابر، احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سقوط سنگ در ارتفاعات و کاهش نسبی دما از پیامدهای این وضعیت جوی است.

کد خبر 746751

دیگر خبرها

  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟