Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه نساجی در اختیار دو مالک قرار گرفته که به نظر می‌رسد با یکدیگر اختلافاتی دارند. تاریخ انتشار: 13:33 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۵۶۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرهاد صنیعی‌فر علیرضا اسدی را از مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران برکنار و ایزد سیف‌الله‌پور را جانشین او کرد اما از آنجا که هیئت مدیره باشگاه نساجی وجود خارجی ندارد و دو مالک این تیم باید مدیرعامل را انتخاب کنند، بعید است سیف‌الله‌پور بتواند بدون جلب رضایت رضا حدادیان حق امضا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب‌های یک طرفه صنیعی‌فر
پیش از این هم صنیعی‌فر در شرایطی که حدادیان در سفر اوکراین بود، اسدی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده بود، ولی اسدی برای معارفه منتظر بازگشت حدادیان شد و پس از کسب اجازه از او کار خود را در این باشگاه آغاز کرد.

گردش مالی مالکان
اسدی با این که ارتباط خوبی با صنیعی‌فر داشت نتوانست با او به تفاهم برسد و اختلافات گسترده بین‌شان رخ داد. به نظر می‌رسد در جلسات متعدد، صنیعی‌فر به ظاهر با تصمیمات اسدی برای پرداخت‌های مالی به توافق می‌رسید، ولی در نهایت پولی پرداخت نمی‌شد و شنیده می‌شود این حدادیان بود که تمام مطالبات درخواستی را پرداخت می‌کرد؛ در نتیجه اسدی برای اطلاع از میزان فعالیت دو مالک، گردش مالی آنها را بررسی کرد. سهم مالکیت حدادیان ۴۰ درصد و سهم صنیعی‌فر ۶۰ درصد است، در حالی که گردش مالی حدادیان برای تیم نساجی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و صنیعی‌فر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

صنیعی‌فر رو دست خورد
اما این تمام ماجرا نبود. ظاهرا صنیعی‌فر تصور می‌کرد به کمک اسدی می‌تواند حدادیان را تحت فشار قرار دهد و در نهایت سهم او را با مبلغی پایین‌تر بخرد، ولی حدادیان که متوجه این موضوع شده بود برخلاف انتظار صنیعی‌فر به او پیشنهاد خرید سهامش را داد که بعد از چند جلسه ظاهری به نتیجه نرسید.

صنیعی‌فر تصور می‌کرد اسدی روی حرفش، حرف نمی‌زند و هر چه او بگوید انجام می‌دهد اما محاسباتش اشتباه از آب در آمد و اسدی و حدادیان به تعهدات عمل کرده و با هم هماهنگ شدند. پرداخت‌های به موقع حدادیان و بدحسابی‌های مداوم صنیعی‌فر از یک سو و دخالت‌های او در امور باشگاه از سوی دیگر باعث شد تا اسدی به سوی حدادیان تمایل پیدا کند. این موضوع برای صنیعی‌فر خوشایند نبود و در نهایت منجر به برکناری یک‌طرفه او شد. (لینک خبر)

چه کسی خواهان اخراج مهاجری بود؟
البته اختلافات به همین جا ختم نشد. اخیرا صنیعی‌فر گفته اسدی قصد داشت مهاجری را برکنار کند. در حالی که به گفته یکی از نزدیکان باشگاه خودش از جمله مخالفان مهاجری بود و حتی یکی از دلایل اختلاف دو طرف همین موضوع بوده است. صنیعی‌فر بعد از اتمام بازی نساجی با فولاد و قبل از بازی با تیم صنعت نفت به اسدی گفت مهاجری را برکنار کند چرا که تیم نتیجه نمی‌گیرد.

اسدی مخالفت کرد و مدعی شد نمی‌توانم مربی را که نتوانستم بازیکنانش را در اختیارش بگذارم برکنار کنم. صنیعی‌فر کوتاه نیامد و گفت حالا که این طور است بدنساز تیم را برکنار کن؛ بدن بازیکنان جوابگوی مسابقات لیگ نیست. اسدی باز هم مخالفت کرد و مدعی شد در تیمی که ۱۳ بازیکن بیشتر ندارد به بدن بازیکنان فشار می‌آید و ایراد از بدنساز نیست. ایراد از ما است که نتوانستیم کارت بازیکنان را صادر کنیم. در نهایت این اختلافات کلان منجر به آن شد تا صنیعی‌فر، اسدی را برکنار کند.

اوضاع نساجی خراب‌تر شد
حالا اوضاع نساجی خراب‌تر شده است. صنیعی‌فر مدیرعامل خود را آورده و حدادیان اصرار به ادامه کار اسدی دارد. این دو مالک که به نظر می‌رسد مشکلات زیادی با یکدیگر دارند، بعید است این بار به توافق برسند و این نساجی است که مثل گوشت قربانی تکه‌تکه می‌شود. هر چند تمرینات نساجی آغاز شده و اعضای تیم سعی می‌کنند خود را برای بازی با استقلال آماده کنند.  

بیشتر بخوانید: دهقانی: صنیعی فر، اسدی را برکنار کرد اما حدادیان مخالف این تصمیم است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی مازندران رضا مهاجری علیرضا اسدی فرهاد صنیعی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که به‌خاطر شکست سنگین روز گذشته صنعت نفت آبادان از قعر جدول لیگ برتر یک پله بالا آمد و در رتبه پانزدهم قرار گرفت، امروز در بازی خانگی برابر تراکتور تبریز سعی در کسب پیروزی و نزدیک کردن فاصله امتیازی با فولاد و استقلال خوزستان دارد.

لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده 11 بازیکنی هستند که ترکیب اولیه نساجی مازندران را در دیدار مقابل تراکتور تشکیل می‌دهند.

نساجی مازندران در مسابقه امروز مقابل تراکتور محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی را به علت آسیب دیدگی و وحید محمدزاده، صابر حردانی و محمدرضا آزادی را به علت چهار اخطاره بودن و محرومیت در فهرست نفراتش ندارد تا جابه‌جایی زیادی در ترکیب این تیم برابر تراکتور به وجود بیاید.

نساجی مازندران که هفته گذشته توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان از سپاهان بگیرد، امید زیادی دارد در مسابقه با تراکتور هم موفق کار کند و برابر تیمی که پاکو خمس را در اختیار ندارد، به برتری برسد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آغاز می‌شود که علی صفایی قضاوت آن را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران