Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در واکنش به درگیری‌های روزهای اخیر در شهرهای ایران اعلام کرد که مسکو معتقد است که احتمال حضور نیروهای خارجی در اعتراضات مردمی ایران وجود دارد. نیروهایی که خواهان افزایش و دامن زدن به اعتراض‌ها در ایران هستند. 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران روسیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!

آفتاب‌‌نیوز :

با وجود اینکه از ابتدا هم مشخص بود بازی برگشت ایران – ترکمنستان در زمین چمن مصنوعی استادیوم شهر عشق آباد برگزار می‌شود، تیم ملی پیش از سفر به ترکمنستان در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی تمرین نکرد.

امیر قلعه نویی اعتراض خود را نسبت به این موضوع در کنفرانس خبری پیش از بازی نشان داد و گفت: به نسبت آخرین سفری که به این کشور داشته‌ام، تغییرات زیادی به لحاظ شهرستانی و تمیزی شهر ایجاد شده، اما چیزی که برای من تعجب‌آور است، استفاده از زمین چمن مصنوعی با این شرایط آب و هوایی خوب این شهر است.

با این حال اعتراض وارد نیست و بازی برگشت ایران – ترکمنستان در استادیوم شهر عشق آباد با زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود و استادیوم برگزاری مسابقه تغییر نخواهد کرد.

به استناد قوانین فیفا بازی در زمین چمن مصنوعی حتی در سطح مقدماتی جام جهانی مجاز و بلامانع است. جالب اینجاست در روسیه برخی از استادیوم‌های لیگ برتر سرپوشیده با چمن مصنوعی هستند.

در لیگ برتر ایران چند سالی است که برگزاری بازی در چمن مصنوعی ممنوع شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت