Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این نرخ در دوره متوسطه اول ۹۵ درصد و در مقطع متوسطه دوم نیز ۸۵ درصد است.

وی افزود: میانگین نرخ پوشش تحصیلی دوره متوسطه اول و دوم در کشور به ترتیب ۹۳ و ۸۴ درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش متوسطه شامل مقطع متوسطه اول، دوره متوسطه دوم، فنی و حرفه ای و کاردانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور عنوان کرد: هم اینک ۳۴ هزار و ۶۰ دانش آموز در مقطع متوسطه اول، ۲۰ هزار و ۶۸۹ دانش آموز در دوره متوسطه دوم و ۶ هزار و ۵۳۸ دانش آموز نیز در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

وی ابراز داشت: یکی از عوامل مؤثر در توسعه همه جانبه کشور و کهگیلویه و بویراحمد توجه هر چه بیشتر به آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است.

زارع پور با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین نهاد فرهنگی کشور است، گفت: انتظار می رود که خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک بازوی توانمند در کنار این نهاد مهم فرهنگی در استان بوده و انعکاس دهنده فعالیت های آن باشند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سال تحصیلی 98 آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سال تحصیلی 98 آموزش و پرورش فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سال تحصیلی 98 آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است