Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@21:21:23 GMT

مسؤولان جواب قانع‌کننده به مردم بدهند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۳۶۶

مسؤولان جواب قانع‌کننده به مردم بدهند

اما بعد از اعلام خبر افزایش قیمت بنزین در کنار اعتراضاتی که برخی مردم داشتند، عده‌ای از این فضا سوءاستفاده کردند و درصدد آشوب برآمدند.

یقینا آشوب‌طلبان جزو معترضان قانونی نبودند و از این رو دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید با آنها برخورد کنند.

از سوی دیگر، دستگاه‌های نظارتی باید مراقبت کنند تا ضمن توجه به خواسته مردم، افزایش قیمت صورت نگیرد و همچنین اقشاری که در عرصه حمل و نقل فعالند از تمهیداتی برخوردار شوند تا زمینه برای اجرای هرچه بهتر این تصمیم و کاهش تبعات آن روی اقشار کم درآمد جامعه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت این طرح از سوی سران نظام بوده و مورد تایید هم قرار گرفته است. برخی که نسبت به این مساله اعتراض دارند باید با آرامش دلایل خود را مطرح کنند و از هرگونه موج سواری که در راستای اجرای تصمیم دشمن صورت می‌گیرد، اعلام انزجار و برائت کنند و باعث شادی دشمن نشوند.

دیدیم که بعد از اعلام تصمیم افزایش قیمت بنزین بنگاه‌های دروغ‌پراکنی دشمن بسیج شدند و با فضاسازی و انتشار فیلم‌های جعلی سعی کردند فضا را مشوش کنند. از دیگر سو، آمریکایی‌ها انتظار داشتند با فشار اقتصادی در ایران شورش به پا شود. بنابراین جا دارد مسؤولان ضمن ارائه جواب‌های قانع‌کننده در حد توانشان برای رفع اشکالات اجرای این طرح بکوشند.

لطف‌ الله فروزنده - کارشناس مسائل اقتصادی / روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لطف الله فروزنده مصرف بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

آلبرت گودموندشون، ستاره تیم ملی ایسلند بهترین بازیکن فصل جنوا تا به این مقطع بوده و در سری آ با ۱۰ گل زده در رتبه دهم جدول برترین گلزنان فصل بالاتر از زیرکزی، کوپمینرس و پولیشیچ قرار گرفته است. این جوان ایسلندی توجه بسیاری تیم‌ها را در نقل و انتقالات زمستانه به خود جذب کرده بود و در نهایت با جنوا ادامه داد تا در تابستان به قیمت قابل توجهی به فروش برسد.

در شرایطی که از اینتر، یوونتوس و تاتنهام به عنوان مشتریان دست به نقد خرید گودموندشون نام برده می‌شد، قیمت در نظر گرفته شده برای فروش او توسط جنوا به ۳۰ میلیون یورو می‌رسید و به گزارش گاتزتا دلوسپورت، او آماده است تا با پاسخ رد دادن به یوونتوس و رقیب لیگ برتری‌اش در مسیر جذب ستاره جوان، اینتر را به عنوان مقصد سال آینده‌اش انتخاب کند.

جذب این بازیکن، کار را برای مهدی طارمی که از پورتو راهی اینتر خواهد شد، دشوار خواهد کرد و با حضور لائوتارو مارتینس، مهدی برای رسیدن به ترکیب به عنوان یکی از بازیکنان زوج خط حمله ماموریت آسانی پیش رو ندارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند