Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند ملکه رنجبر از بستری شدن مادرش در بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، فریبرز ایروانی فرزند «ملکه رنجبر» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی مادر خود گفت: متاسفانه پنجشنبه هفته گذشت مادرم حالش نسبت به قبل بدتر شد و به همین دلیل از همان زمان در بیمارستان کسری تهران بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلیل بستری شدن ملکه رنجبر را اینگونه توصیف کرد: از صبح روز پنجشنبه وضعیت مادرم نامتعادل و به صورت مکرر دچار افت شدید فشار به صورت لحظه‌ای می‌شد، پیشتر مشکلات راه رفتن در وی رخ داده بود اما این افت فشار به صورت مکرر برایمان نگران کننده شد، به همین دلیل عصر همان روز مادرم را توسط اورژانس به بیمارستان منتقل کردیم.

وی درباره مراحل درمانی ملکه رنجبر اذعان کرد: در حال حاضر از سویی دوره جدید فیزیوتراپی برای برطرف شدن مشکلات راه رفتن مادرم آغاز شده و از سوی دیگر پزشکان به دنبال ریشه یابی دلیل افت فشار شدید وی هستند، این افت فشار در هنگام وقوع قدرت تکلم وی را دچار مشکل می‌کند به همین دلیل تا مشخص شدن دلیل اصلی مادرم باید در بیمارستان بستری باشد.

ایروانی درباره زمان احتمالی ترخیص ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: هنوز هیچ زمان مشخصی از سوی پزشکان اعلام نشده است، وضعیت کلی وی خوب است اما همچنان در بیمارستان نیز مشکلات افت فشار وی ادامه دارد، اتفاقی که پزشکان معتقدند تا رفع شدن آن نمی‌توان وی را ترخیص کرد.

منبع: میزان

بیشتر بخوانید: بازیگر سریال زیر آسمان شهر در بیمارستان بستری شد «زیر آسمان شهر» راهی تاجیکستان شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیر آسمان شهر ملکه رنجبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه «چوپان» به کارگردانی مهرشاد رنجبر روانه جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود و در اولین گام در جشنواره آلمان حضور پیدا کرده است.

این جشنواره هر ساله در «BABELSBERG KONRAD WOLF » قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره دانشجویی در اروپا بستری برای فیلم‌سازان جوان فراهم می‌کند تا آثار خود را از سراسر دنیا به نمایش بگذارند.

پنجاه و سومین دوره جشنواره «sehsuchte» از ۲۵ تا ۲۸ آوریل (۶ تا ۹ اردیبهشت) در موزه فیلم پوتسدام آلمان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «چوپان» آمده است: «روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.»

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری‌مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرشاد رنجبر، تهیه‌کننده: مژگان رایگان، رضا فتح الهی‌پور، گروه کارگردانی: آرمان اسماعیلی، راوین طاهامی، علی باقری، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: رامین ابوالصدق، موسیقی: آریا گازر، طراح صحنه: حامد اصلانی، طراح لباس: مسیحا اصلانی، گریم: مونا طباطبایی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، منشی صحنه: ارغوان نادعلی، عکاس: صحرا جمشیدی، مدیر تولید: امیر پیرصالحی، پخش بین‌الملل: مهرشاد رنجبر و مریم بختیاری مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

کد خبر 6080902

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)