Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:44:11 GMT

سرمربی افغانستان امیدوار به شکست قهرمان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۴۴۱

سرمربی افغانستان امیدوار به شکست قهرمان آسیا

تیم ملی افغانستان فردا سه شنبه در نخستین بازی دور برگشت خود در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 را مقابل قهرمان آسیا برگزار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از آمادگی شاگردانش برای رویارویی با قطر قهرمان آسیا خبر داد. سرمربی افغانستان گفت: «فراموش نکنید که قطر قهرمان آسیا است و این بازی حساسی برای ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از دیدارهای گذشته برابر تیم ها تجربیات لازم را کسب کرده ایم. افغانستان این بار بازی متفاوتی برابر قهرمان آسیا ارائه خواهد .»

 

او ادامه داد: در بازی قبلی برابر قطر دفاعی بازی نکردیم. انتقادهایی هم در این مورد وجود داشت که چرا دفاعی بازی نکردیم. تلاش ما این است که همین سبک فعلی را ادامه دهیم.»

 

دستگیر در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک که آیا تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهد شد، گفت: «احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد. چون دو بازیکنی که قبلا در ترکیب تیم بودند، حضور ندارند. حسین امین هم بازی نمی‌کند و امید پوپلزی به دلیل مصدومیت راهی هلند شد.»

 

سرمربی 29 ساله افغانستان در پایان صحبت‌هایش گفت: «من فکر می‌کنم که بدون اراده و باور نمیتوان به رقابت پرداخت. ما باور داریم نتیجه خوبی در بازی میگیریم. واقع بین باشیم که قطر یک تیم قوی است و تلاش ما این است که بتوانیم نتیجه خوب از قطر بگیریم.»

 

این بازی به دلیل شرایط میزبانی افغانستان در تاجیکستان برگزار خواهد شد از همین رو شهروندان افغان مقیم تاجیکستان می‌توانند به صورت رایگان دیدار تیم ملی این کشور برابر قطر را در ورزشگاه شهر دوشنبه تماشا کنند.

تیم ملی قطر افغانستان قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی قطر افغانستان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم با سرمربی برزیلی قهرمان لیگ برتر می‌شود...

طرفداری| پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد سرخ‌پوشان با اوسمار ویرا هم قهرمان خواهند شد.

علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:

پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت:

بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد:

تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند. هر بازیکنی دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد:

اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد