Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر لزوم ساماندهی شهرک‌های صنعتی آنها را تضمین کننده اقتصاد شهر و موجب ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح استان تهران عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، محمد تقی زاده در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز موضوع شهرک‌های صنعتی خصوصی در پهنه استان تهران که پیشتر به تصویب هیات وزیران رسیده بود مورد بررسی قرار گرفت و نظراتی که برای ساماندهی و نقشه‌های پیشنهادی این شهرک‌ها مطرح بود، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا عمده پیشنهادات با حساسیت زیادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا تصمیم منطقی اتخاذ شود که این کار در جهت تقویت و حمایت از تولید در سطح استان انجام خواهد شد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: پیشنهادات در خصوص بافت‌های صنعتی استان تهران به کارگروه زیربنایی استان ارجاع خواهد شد تا با دقت لازم مورد بررسی قرار گیرد و نهایتا در شورای برنامه ریزی استان به تصویب برسد. از حیث ساماندهی کالبدی و فضایی مسائلی که در خصوص بافت‌های صنعتی مبتلابه است مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد تا در جهت رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی گام برداشته شود.

وی تاکید کرد:‌ بخشی از اقتصاد استان بر پایه این صنایع قرار گرفته است اما در استان تهران محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر وجود دارد. لذا اگر شهرک‌های صنعتی الزامات محیط زیستی را رعایت کنند منعی نخواهند داشت.

تقی زاده تاکید کرد: تداخل وظایف دستگاه‌هایی همچون شهرداری‌ها و دستگاه‌هایی که در حمایت تولید نقش موثر دارند باید ساماندهی شود که به این ترتیب بسیاری از مشکلات در حوزه‌های صنعتی حل و فصل خواهد شد. وجود شهرک‌های صنعتی علاوه بر رونق تولید در حوزه اشتغال و کارآفرینی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در حقیقت این شهرک‌ها تضمین کننده اقتصاد شهر و با تامین نیروی انسانی در سطح استان موجب ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح استان می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار تهران در خصوص بودجه بندی سال آینده استان نیز گفت: یکی از ابزارهای مهم برای توسعه پایدار منابع مالی هستند که محل تحقق آنها اعتبارات استانی است. قطعا دستگاه‌ها برای تحقق هدف بزرگ توسعه پایدار نیازمند این اعتبارات خواهند بود. لذا باید به بهترین شکل ممکن این بودجه تدوین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرك صنعتي استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی اشتغال و بازارکار اتباع خارجی در سال‌جاری به ریاست جناب عبدالملکی مدیرکل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان باحضور ادارات مرتبط برگزارگردید.

دراین جلسه ضمن بررسی وضعیت اشتغال اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در سال گذشته ، نیازسنجی بازارکار و بکارگیری اتباع خارجی در حوزه های مختلف شغلی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در این جلسه همچنین با تشکر از انجام  گشت های تیم بازرسی اشتغال حوزه اتباع خارجی در سطح استان بر مداومت بر این امر تاکید گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند