Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@11:23:21 GMT

سه هندبالیست خوزستانی در اردوی تیم‌ملی نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۴۶۰

سه هندبالیست خوزستانی در اردوی تیم‌ملی نوجوانان

ایسنا/خوزستان سه ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی هندبال نوجوانان فراخوانده شدند.

امیررضا شجاعی، احسان بذرافکن و علیرضا رز، سه خوزستانی شرکت‌کننده در اردوی تیم‌ملی هندبال هستند.

به گزارش ایسنا، پنجمین اردوی تیم‌ملی هندبال نوجوانان از فردا، بیست‌وهشتم آبان‌ماه در شاهرود برگزار می‌شود.

۳۵ هندبالیست به مدت یک هفته در این اردو زیر نظر کادر فنی تیم‌ملی نوجوانان به تمرین می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند

با نزدیک شدن به فصل گرما خرید کولر گازی در خوزستان افزایش می‌یابد. توجه به نکته‌های کلیدی در زمان خرید این محصول کمک می‌کند تا ضمن استفاده بهینه از کولر گازی، هزینه برق خانواده‌ها در خوزستان کاهش یابد.

خوزستان به عنوان یکی از شهرهای گرم کشور با ورود به فصل گرما با افزایش مصرف برق مواجه می‌شود. کولر گازی یکی از وسایل مورد استفاده خانواده‌ها و مغازه‌های خوزستانی است که مصرف برق بالایی دارد.

در حال حاضر در بازار، کولرگازی استاندارد و غیراستاندارد وجود دارد. کولرهای گازی قاچاق و بی‌کیفیت نسبت به محصولاتی که به صورت قانونی عرضه می‌شوند برق بیشتری مصرف می‌کنند. به همین دلیل باید محصول استاندارد خرید تا هزینه برق خانواده‌ها کاهش یابد و کمک کند تا مصرف برق خوزستان نیز به تعادل برسد.

چگونه کولر گازی استاندارد انتخاب کنیم؟

یکی از راه‌های خرید کولر گازی استاندارد مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است. یکی از نشانه‌های اصالت محصول داشتن فاکتور خرید و ضمانت‌نامه است که در نمایندگی‌ها یا فروشگاهای برند ارائه می‌شود.

از دیگر نشانه‌های استاندارد بودن کولر گازی داشتن خدمات‌‍ پس ‌از ‌فروش و برچسب انرژی است. همچنین کولر گازی‌های دارای اینورتر مصرف کمتری نسبت به کولر گازی فاقد آن دارند. به همین دلیل باید به نوع و قابلیت محصول توجه شود.

چرا نباید کولر گازی قاچاق بخریم؟

در حال حاضر کولر گازی قاچاق بین ۵ تا ۱۵ میلیون ارزان‌تر از کولرگازی‌های مجاز در بازار عرضه می‌شود. این قیمت کمتر باعث خرید بیشتر شده ‌است، اما آیا کولر گازی قاچاق ارزان به سود ماست؟ این کولرها در زمان استفاده هزینه قبض برق را ۲ تا ۳ برابر افزایش می‌دهد. به همین دلیل در بلندمدت هزینه بالاتری نسبت به سود اولیه قیمت خرید ایجاد می‌کند.

چگونه مصرف برق کولر گازی را بهینه کنیم؟

کولر گازی جزو وسایل پرمصرف است. حتی نوع استاندارد آن نسبت به یخچال و تلویزیون و غیره برق بیشتری مصرف می‌کند. به همین دلیل باید راهکارهایی برای کاهش برق مصرفی آن بکار برد. در ادامه ۶ راهکار مفید ارایه می‌شود:

۱- کولر گازی باید به گونه‌ای نصب شود که دریچه آن رو به محل نشستن اعضای خانواده باشد تا بیشترین تاثیر را در زمان روشن بودن داشته باشد و نیاز به کاهش دمای آن وجود نداشته باشد.

۲- دمای کولر در زمان استفاده تنظیم شود تا متناسب با نیاز هوا را خنک کند. در صورتی که به صورت خودکار کار کند تا پایین ترین دما روشن می‌ماند.

۳- قرار گرفتن کولرگازی در حالت فن و در دمای بین ۲۴ تا ۲۶ درجه، در حالت کم مصرف خواهد بود. بنابراین تا آنجایی که امکان دارد در این دامنه تنظیم شود.

۴- توان کولرگازی را متناسب با فضای مورد نیاز انتخاب کنید. اگر قرار است کولرگازی در فضایی بزرگ نصب شود، از محصولاتی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

۵- سرویس دوره‌ای برای اطمینان از سالم بودن دستگاه را فراموش نکنید. در صورتی که کولر گازی درست کار نکند، برق بیشتری مصرف کرده و هوا را کمتر خنک می‌کند.

۶- استفاده از ذخیرکننده برق در کولر گازی منجر به کاهش مصرف برق می‌شود. این دستگاه زمانی که کمپرسور خاموش است انرژی برق را در خود ذخیره می‌کند و باعث کاهش مصرف برق خواهد ‌شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی صنعت برق: پایان اوج مصرف تابستان امسال/ خاموشی‌های بخش خانگی به صفر رسید وزیر نیرو : این هفته رکورد تاریخی مصرف برق شکسته می‌شود رصد بر خط ۴۰ درصد از برق مصرفی مشترکان برق

دیگر خبرها

  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | مربی برزیلی چراغ سبز نشان داد
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان
  • خوزستانی‌‌ها از چه کولر گازی‌ هایی استفاده نکنند؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان