Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت:5ایستگاه مترو اصفهان آسیب جدی دیده به خصوص ایستگاه علیخانی و مفتح وبه 60 دستگاه اتوبوس خسارت جزیی وارد و27اتوبوس کاملا سوخته است.

قدرت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار برنا در اصفهان با اعلام اینکه خسارات وارده به فضای سبز، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و اماکن عمومی زیاد بوده است،اظهار داشت: خسارت به شهر خسارت به مردم است و خدمات رسانی به شهروندان را مختل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این هزینه ها به مردم تحمیل می شود و این شرایط به نفع هیچ کس نیست و چنانچه مشکلی وجود دارد باید در فضای آرام و بدون خسارت رساندن به اموال عمومی حل شود.

 وی در ادامه افزود:5ایستگاه مترو اصفهان آسیب جدی دیده به خصوص ایستگاه علیخانی و مفتح وبه 60 دستگاه اتوبوس خسارت جزیی وارد و27اتوبوس کاملا سوخته است.

شهردار تصریح کرد:چراغ های راهنمایی تابلوهای شهری خسارت بالا دیدند و درختان و فضای سبز آسیب جدی دیدند همچنین سواستفاده هایی از یکسری تجهیزات و پروژه های در حال ساخت انجام شد و تجهیزات آتش نشانی نیز سرقت شده است.

نوروزی ادامه داد:با وجود همه آسیب ها اتوبوسرانی  با اتوبوس کمتر امروز نیز در حال خدمت بود.

 

 

بیشتر بخوانید: 50 آتش نشان مجروح شدند/ یک آتش نشان هنوز بستری است مشکلات تردد معلولین در شهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی اتوبوس اصفهان سرقت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، تصریح کرد: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امام حسین گلپایگان و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

کد خبر 6087206

دیگر خبرها

  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است