Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@08:19:36 GMT

جدیدترین هنرنمایی فاطمه عبادی برنده مسابقه عصر جدید +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۵۱۶

جدیدترین هنرنمایی فاطمه عبادی برنده مسابقه عصر جدید +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ فاطمه عبادی برنده مسابقه استعدادیابی عصر جدید به مناسبت روزجهانی خون بند‌ناف در پژوهشکده رویان دست به هنرنمایی با شن زد و اثری جدید را خلق کرد.

او در ابتدا تصویری از کره زمین را طراحی کرد و سپس کره زمین را تبدیل به جنینی کرد که از طریق بند ناف خود با دنیای بیرون در ارتباط است. بیشتر بخوانید: بیوگرافی فاطمه عبادی عصر جدید + زندگی شخصی و همسرش شادى مردم ماهشهر بعد از برنده شدن فاطمه عبادى در عصر جدید! +فیلم در مرحله بعد این هنرمند تصویری دیگر را خلق کرد که در آن نوزادی متولد شد و در آغوش مادرش قرار گرفت و بند ناف این نوزاد در اختیار بانک خون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر بعدی نیز همان مادر و نوزاد را نشان می‌دهد که این بار نوزاد بزرگ شده و در سمت دیگر کودکی وجود دارد که از بیماری رنج می‌برد و با استفاده از بند ناف اهدا شده این نوزاد بهبود می‌یابد.   تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فاطمه عبادی عصر جدید برنامه عصر جدید فیلم روز فیلم دیدنی کلیپ روز کلیپ دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان بیرجند اظهار کرد: نیروهای نظامی ما با عملیات وعده صادق یک سیلی محکم به استکبار زدند که خودش یک عید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۷ کشور اسم اسلام را بر روی خود گذاشته‌اند ولی به جز ۵-۶ کشور بقیه تنها نظاره گر کشته شدن کودکان، زنان، خبرنگاران و بی‌گناهان در غزه بودند و هیچ اقدامی انجام ندادند.

عبادی با بیان اینکه سازمان ملل، شورای امنیت و دادگاه لاهه نیز هیچ اقدامی انجام نداده و شاهد قتل و عام انسانیت بودند، گفت: اما در مورد ایران دوران بزن و در رو تمام شده است و ما در برابر جنایت استکبار پاسخ می‌دهیم.

وی یادآور شد: اروپاییان ایالات متحده آمریکای فعلی را بر روی قبر بومیان آن منطقه ساختند و از آن زمان تاکنون همچنان به جنایت علیه کشورهای مستقل ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر اساس کارشناسی فقه است، گفت: در جمهوری اسلامی حاکمیت با خود مردم و منتخبان مردم است ولی باید توجه داشته باشیم عامل ضربه زدن به حاکمیت مردمی دشمن خارجی و مسئولانی است که ترک فعل کرده و کارهایی را که باید انجام نمی‌دهند.

عبادی گفت: البته مسئولانی که صادقانه کار می‌کنند سرمایه‌های کشور و اسلام هستند.

وی یادآور شد: اگر عدالت را اجرا کنیم نه تنها مردم خودمان بلکه شرق و غرب و… نیز جذب ما خواهند شد.

کد خبر 6078743

دیگر خبرها

  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • هنرنمایی به سبک ماستمالی! (فیلم)
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳/ جزییات افزایش تعرفه پرستاری
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • هنرنمایی زیبای دختر دانش آموز روی تخته سیاه با گچ
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • وقتی اپراتور ۱۱۵ ناجی نوزاد در ایلام می شود