Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:17:40 GMT

متلاشی شدن باند سرقت در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۵۶۶

متلاشی شدن باند سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی یک باند سرقت شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براری گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۱۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ دستگاه موتورکولر، ۲ عدد سماور برقی و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع چند فقره سرقت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر