Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:19:32 GMT

باران و برف راه‌های فارس را نبست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۶۰۵

باران و برف راه‌های فارس را نبست

حمید احمدی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر از شدت بارندگی در برخی از محورها کاسته شده و تردد در راه های مواصلاتی استان فارس به صورت عادی در حال انجام است.
وی ادامه داد: در محور سپیدان به یاسوج و یاسوج به اقلید با بارش برف مواجه هستیم اما تمام محورهای مواصلاتی باز است.
رئیس مرکز مدیریت راه های استان فارس گفت: مسیرهایی که روزهای گذشته به دلیل اعتراض نسبت به افزایش قیمت بنزین بسته شده بودند،باز هستند و مشکلی در این مسیرها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزهای شنبه و یکشنبه برخی شهروندان در اعتراض به افزایش قیمت بنزین، برخی مسیرهای مواصلاتی شیراز به سایر شهرستان های استان فارس را مسدود کردند.
اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.
در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.
همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می آید در قالب یارانه ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت ، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.
دولت تاکید کرده است که به سرعت سازو کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها راهداری تردد جاده ای شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری تردد جاده ای شیراز فارس راهداری تردد جاده ای شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، هواشناسی فارس اعلام کرد : فعالیت سامانه بارشی که از عصر دیروز در مناطقی از شرق، مرکز  استان آغاز شده همچنان  در  جنوب فارس ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی فارس گفت: تاکنون بیشترین میزان بارش سامانه اخیر مربوط به شهرستان لار با ۴۶ و  فیروزآباد و زرین دشت با ۳۱ میلی متر است.
میزان بارش باران در مناطق مختلف استان به شرح زیر است:

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی، امشب در استان فارس به پایان می‌رسد و فردا در برخی از نقاط جنوبی استان ، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران سبب طغیان رودهای فصلی و سیلاب در شهرهای جنوبی فارس شد
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان