Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از این باشگاه خواست زمینه جدایی دو بازیکن خارجی‌اش را فراهم کند. باشگاه ذوب آهن بعد از ابقای علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی، حسن استکی و محمد صلصالی را به کادر فنی اضافه کرد. زبیر نیک نفس و محمدباقر صادقی دو بازیکن ذوب آهن هم از این تیم کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این دو بازیکن، چهار بازیکن دیگر از ذوب آهن از جمله دو یار خارجی این تیم هم در لیست مازاد منصوریان قرار گرفته اند. هرچند احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مصاحبه ای جدایی بازیکنان را تکذیب کرد، اما جواد محمدی مدیرعامل باشگاه از نامه منصوریان در این ارتباط خبر داد. محمدی گفت: آقای منصوریان به ما نامه زده است که باشگاه برنامه ای بچینید تا این دو بازیکن خارجی از ذوب آهن جدا شوند چون بازدهی نداشته اند. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: جالب است مدافع خارجی با رقم بالای دلاری و قرارداد دو ساله جذب شده است.

- کمیته مسابقات از تغییر ساعت یک مسابقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فصل 99-98 خبر داد. به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات اعلام کرد: دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان از هفته دوازدهم لیگ برتر روز جمعه 8 آذر 98 به جای ساعت 15:30 در ساعت 14:30 برگزار خواهد شد. تغییر ساعت این مسابقه به درخواست باشگاه ذوب آهن جهت رسیدن به پرواز برگشت انجام شد.

- پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم توضیح داد. به نقل از سایت باشگاه استقلال، کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مصدومان آبی‌های پایتخت توضیحاتی ارائه کرد که به شرح زیر است:
شجاعیان عمل جراحی خود را انجام داد و در حال حاضر دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد.
فرشید باقری روند درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و از امروز نرم‌دوی را زیر نظر کادر پزشکی آغاز کرده و به زودی پس از انجام تست‌های فانکشنال به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.
زکی‌پور از ناحیه زانوی سمت راست دچار آسیب دیدگی است. عضله کوچکی که به ناحیه مینیسک خارجی می‌چسبد، باعث آزردگی مختصری در مینیسک خارجی شده و توسط چند فوق تخصص زانو که مشاور معاونت پزشکی هستند هم در این زمینه نظرخواهی شده است. در حال حاضر فیزیوتراپی و اقدامات درمانی روی این بازیکن انجام می‌شود و باید دید در ادامه نیاز به آرتروسکوپی خواهد بود یا نه که این موضوع در پایان دوره فیزیوتراپی مشخص می‌شود.

- هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی روز پنجشنبه آغاز می‌شود که در برگزاری مسابقات این هفته ابهاماتی ایجاد شده است. همچنین برخی رشته‌های ورزشی برگزاری رویدادهای خود را متوقف کردند. تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز آغازکننده هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال هستند که طبق برنامه باید از ساعت 15:30 روز پنجشنبه این هفته در سیرجان به مصاف هم بروند. علاوه بر پنجشنبه، تقویم هفته یازدهم روی روزهای جمعه، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد هم تنظیم شده است ولی برگزاری این مسابقات در ابهام قرار دارد. باتوجه به لغو هفته ششم لیگ برتر والیبال، لغو پنج دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و همچنین منتفی شدن برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور، این احتمال وجود دارد که مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال هم برگزار نشود.
همچنین این احتمال وجود دارد که مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد هم لغو شود. این در حالی است که درخواست برای عدم برگزاری مسابقه تیم های ذوب آهن با فولاد خوزستان در اصفهان ارائه شده است و شرایط میزبانی سیرجان برای بازی با ماشین سازی هم امروز مورد بررسی قرار می گیرد. برنامه پیش بینی شده برای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:
پنجشنبه 30 آبان
* گل گهر سیرجان - ماشین سازی تبریز
* پارس جنوبی جم - پیکان
جمعه 1 آذر
* تراکتور - شهر خودرو
* پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان
* صنعت نفت آبادان - سپاهان
یکشنبه 3 آذر
* سایپا - شاهین بوشهر
* ذوب آهن - فولاد
دوشنبه 4 آذر
* نساجی مازندران - استقلال

- دروازه‌بان پرسپولیس بعد از بازی برابر نساجی عازم هنگ‌کنگ می‌شود تا در مراسم برترین‌های آسیا شرکت کند. پس از این که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد علیرضا بیرانوند در بین سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا قرار دارد، حالا برنامه‌ریزی‌های مشخصی انجام شده است تا دروازه‌بان پرسپولیس بدون این که غیبتی در بازی‌های تیمش داشه باشد، به هنگ‌کنگ برود تا در مراسم برترین‌های سال  AFC شرکت کند. بر همین اساس بیرانوند بلافاصله بعد از دیدار پرسپولیس با نساجی مازندران یعنی 9 آذر ماه راهی فرودگاه امام خمینی می‌شود تا به هنگ‌کنگ سفر کند. پس از پایان مراسم نیز دروازه‌بان پرسپولیس 12 آذرماه به تهران برمی‌گردد تا تیمش را در ادامه لیگ همراهی کند. طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس هم در این سفر بیرانوند را همراهی کند.

- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تماس با این باشگاه خواهان تمدید قراردادش شده است. مهدی شیری روز گذشته در تمرین پرسپولیس حضور نیافت و گمانه زنی هایی مبنی بر قهر این بازیکن به خاطر عدم دریافت مطالباتش مطرح شد. افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با رد این موضوع گفت: پدر مهدی شیری جراحی کرده بود و برای همین این بازیکن روز گذشته به تمرین نیامد. شیری حتی روز گذشته با باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد می خواهم قراردادم را تمدید کنم. از حاشیه سازان می خواهم حاشیه ای برای تیم بسازند که خیلی زود تکذیب نشود.

- مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بابت پرداخت نشدن مالیاتش از این باشگاه شکایت کرد. اشپیتیم آرفی مهاجم سال‌های دور پرسپولیس از این باشگاه به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. آرفی که در اوایل دهه 90 در پرسپولیس بازی می‌کرد، مدعی است که طبق قراردادش باید این باشگاه مالیات او را پرداخت می‌کرد، اما از آنجایی که این اتفاق رخ نداده، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همین خاطر آرفی از باشگاه اسبق خود شکایت کرده است. این شکایت در حالی صورت گرفته که آرفی بابت مطالباتش از این باشگاه در زمان مدیرعاملی حمیدرضا گرشاسبی با پرسپولیس به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توافق رسیده بود و حتی بخشی از رقم طلب خود را به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این باشگاه بخشیده بود، اما از آنجایی که مدعی است مالیاتش پرداخت نشده، از این باشگاه شکایت کرده و منتظر رای کمیته انضباطی در این خصوص است. باشگاه پرسپولیس قصد دارد در این زمینه مستندات خود را برای دفاع از حقوق باشگاه به کمیته انضباطی ارائه دهد.

- باشگاه استقلال بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کرد. مسئولان باشگاه استقلال که در روزهای گذشته در تلاش بودند تا بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم را پرداخت کنند، امروز (دوشنبه) موفق به انجام این کار شدند تا در آستانه بازی با نساجی مازندران، آبی‌پوشان مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند. تیم استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر در تاریخ چهارم آذر ماه میهمان نساجی مازندران خواهد بود، دیداری که روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شارژ مالی آبی ها نساجی مهدی شیری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس