Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه تولید و خرید ۱۵۰ دستگاه کمپرسی ساخت داخل بین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و ایران خودرو دیزل به امضا رسید. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز، با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و مدیرعامل ایران خودرو، تفاهم‌نامه تولید و خرید 150 دستگاه کمپرسی ساخت داخل بین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و ایران خودرو دیزل به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز اول این قرارداد مربوط به تولید داخل 150 دستگاه کمپرسی توسط مجموعه ایران خودرو دیزل و خرید آن توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است.

وی افزود: این قرارداد در فاز دوم نیز شامل 150 دستگاه دیگر است که این فاز بعد از فاز اول، اجرایی خواهد شد و این روند ادامه پیدا می کند تا در مجموع 700 دستگاه کمپرسی تولید و خریداری شود.

محمد با بیان اینکه "این کمپرسی‌ها در پروژه‌های عمرانی قرارگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت"، گفت: امضای این قرارداد به منظور کمک به صنعت خودروی کشور و در راستای افزایش صهم ساخت داخل در تولید خودروهای کمپرسی بوده و از کمپرسی‌های خریداری شده در پروژه های مختلف قرارگاه به ویژه پروژه خط راه‌آهن چابهار - زاهدان استفاده می شود.

وی ادامه داد: راه‌آهن چابهار - زاهدان در مجموع پروژه بزرگ چین برای اتصال تمامی راه‌های ترانزیتی دیده شده و این پروژه مهم می‌تواند نقش موثری در ترانزیت جهان ایفا کند.

انتهای پیام/

R32317/P/S77,7,78,80,1415/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد مقاومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا در خرم‌آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرهاد زیویار در این مراسم گفت : ۵۰ درصد از اعتبارات تقاطع سه سطحی بلوار۶۰ متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد از منابع دولتی خواهد بود.

فرهاد زیویار بیست و پنجم فروردین ماه در مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع سه سطحی بلوار ۶۰ متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد افزود : بخشی از اعتبار این پروژه از منابع شهرداری و توسط این مجموعه تامین می شود که ۵۰ درصد کل آن بوده و برای ۵۰ درصد دیگر طبق تفاهم نامه انجام شده یک ردیف دولتی در قالب پروژه های عمرانی را در نظر گرفته ایم.

وی در مورد این پروژه تصریح کرد: این اولین تقاطع سه سطحی خرم آباد می باشد که شامل سطح اول یعنی بلوار ۶۰ متری به سمت بلوار امام رضا(ع) و دو سطح بالعکس یعنی به سمت ۶۰ متری و همچنین خروجی شهر می باشد.

استاندار اظهار کرد: اعتبار اولیه ی این پروژه که توسط قرارگاه خاتم الانبیا ساخته خواهد شد، ۲۳۰ میلیارد تومان و پیش بینی اتمام آن ۲۴ ماه می باشد.

زیویار در مورد ضرورت ساخت این تقاطع گفت: با توجه به حضور ساختمان های مسکن مهر و بیمارستان فوق تخصصی در دست تکمیل نیایش در بلوار امام رضا(ع)، این تقاطع یکی از مطالبات مهم مردم بوده ضمن این که این مکان یکی از نقاط حادثه خیز شهر می باشد.

وی در حاشیه ی این مراسم به تشریح آخرین وضعیت پروژه راه آهن دورود به خرم آباد به عنوان یکی از ابر پروژه های در دست انجام قرارگاه خاتم الانبیا پرداخت و عنوان کرد: پیگیری های لازم در سطح ملی در حال انجام است که به زودی نتیجه ی آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

لازم به ذکر است مجری ساخت این تقاطع نیز قرارگاه خاتم الانبیا می باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895041

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • کلنگ زنی ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا در خرم‌آباد
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد
  • تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد افتتاح شد