Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۹۷ درصدی انجام پروژه آب‌رسانی از سد نمرود به شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: طرح‌های مقابله با خشک‌سالی در این شهرستان به‌منظور توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این منطقه در دست اجرا است. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، غلامرضا کاتب ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های حوزه آب شهرستان گرمسار که با حضور وزیر نیرو برگزار شد در روستای داورآباد از توابع شهرستان گرمسار در جمع نمازگزاران اظهار داشت: تلاش‌ها برای تکمیل پروژه آب‌رسانی از سد نمرود با توجه به پیشرفت بسیار خوب و چشمگیر این طرح در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در شرایط بسیار سخت تحریم اقتصادی از خدمتگزاری به مردم دست برنمی‌داریم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به افتتاح طرح آب‌رسانی به 20 روستای شهرستان ایوانکی اشاره کرد که امروز با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید و تکمیل پروژه «بی او تی» گرمسار و بهره‌مند شدن 75 روستای گرمسار و آرادان از آب شیرین و پایدار را از جمله مزایای اجرای این طرح آب‌رسانی عنوان کرد.

مجتمع‌های آبرسانی خراسان جنوبی تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شودشرکت ‌آبرسانی دهقان‌ویلای کرج در تعزیرات حکومتی البرز محکوم شد

کاتب تأکید کرد: برای ارتقای تصفیه‌خانه در این منطقه و ارتقای آن از عملکرد 570 لیتر بر ثانیه به 670 لیتر بر ثانیه تاکنون یک میلیارد و 500 تومان اعتبار هزینه شده است و در صورت تخصیص هفت میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر این طرح به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد و بخش اعظمی از مشکلات آب‌رسانی به گرمسار و آرادان مرتفع می‌شود.

وی به خشک‌سالی و کم‌آبی برخی رودخانه‌های گرمسار نظیر حبله رود اشاره کرد و بر جلوگیری از برداشت‌های نامتعارف بالادستی در گرمسار تأکید کرد و بیان داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه آب‌رسانی انجام‌شده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه گرمسار از شهرستان‌های است که در آن هیچ روستای بالای 20 خانوار که از نعمت گاز بهره‌مند نباشد؛ وجود ندارد.

کاتب با اشاره به افتتاح پست 400 کیلوولت در ایوانکی که از امروز به بهره‌برداری رسیده است عنوان کرد: با حضور و سفر امروز وزیر نیرو به گرمسار قول مساعد مبنی بر افتتاح پست 63 کیلوولت برای ایوانکی و منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تا پایان سال 98 داده شد که تحقق آن گامی بزرگ برای رفع مشکلات تأمین برق این منطقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی صبح پنجشنبه در بازدید از این طرح افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶ کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستاهای بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستاها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان "ارمو" با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

کد خبر 6081652

دیگر خبرها

  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد