Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@19:28:57 GMT

میزان کاهش قیمت گوشت طی2ماه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۷۵۱

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به ثبات دوماهه و روند کاهشی قیمت‌ها گفت: علیرغم بارندگی‌های اخیر و کاهش حمل دام، قیمت‌گوشت ثابت مانده و روند قیمت طی دو ماه اخیر کاهشی بوده است. ناطقان: علی اصغر ملکی با بیان اینکه وضعیت بازار و قیمت‌ گوشت گوسفندی ثابت و کم رونق است اظهار داشت:‌در حال حاضر به دلیل بازندگی روزهای اخیر دام کمتر منتقل شده ولی به همان نسبت نیز تقاضا برای خرید کاهش داشته است، بنابراین قیمت‌ گوشت ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:طی دو روز آینده که بازندگی ها کاهش یابد، وضعیت حمل و نقل دام نیز بهتر خواهد، همچنین با توجه به اینکه دوماه از ثبات قیمتی همراه با کاهش نرخ‌ها می‌گذرد، بازار عرضه و تقاضا کم رونق پیش می‌رود. بر هیمن اساس از دوماه گذشته تا کنون بین 15 تا 20 هزار تومان قیمت شقه گوسفندی کاهش یافته است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، امروز قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 78 تا 81 هزار تومان به مغازه‌داران فروخته و با 10 درصد افزایش به دست مردم می‌رسد.

ملکی با اشاره به اینکه در سال جاری با توحه به درخواست اتحادیه خروج دام از کشور ممنوع شد، خاطر نشان کرد: با توجه به ثبات نسبی در قیمت دلار، قاچاق دام نیز به صرفه نیست، بر اساس همین نیاز دام برای مصرف داخلی کاملا تأمین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. منبع: تسنیم برچسب ها: تحولات ، بازار ، گوشت قرمز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تحولات بازار گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است