Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:40:10 GMT

اغتشاش‌های اخیر هدفمند بوده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۸۲۵

اغتشاش‌های اخیر هدفمند بوده است

محمدابراهیم الهی تبار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرکرده‌های ناآرامی‌ها در تلاش بوده‌اند که با کشته‌سازی، مردم را به خیابان‌ها و ایجاد آشوب بکشانند.

به گفته او، به آتش کشیدن اموال دولتی و خصوصی، جایگاه‌های آتش نشانی و پمپ بنزین، تخریب مبلمان شهری و فروشگاه‌ها نشانگر این است که یک جریان سازماندهی شده به دنبال مقابله با کشور و مردم هستند نه همراهی با آنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم راه خود را از آشوبگران جدا کرده‌اند

الهی تبار در عین حال تاکید کرد: اعتراض مدنی در قوانین کشور پذیرفته شده و بیان مخالفت و اظهارنظر به عنوان یک حق قانونی برای مردم در نظر گرفته شده است اما آشوب و اغتشاش قابل تحمل نیست و مردم هم از حکومت انتظار دارند با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد جدی کنند.

او گفت: عقل و منطق و تجربه تاریخی نشان می دهد که اگر اعتراض به شیوه درست و در مسیر قانونی آن صورت نگیرند، خیلی زود منحرف می شود و فرصت طلبان با سوارشدن بر بستر ایجاد شده، اهداف سیاسی خود را دنبال خواهند کرد.

الهی تبار افزود: در آشوب های دی ماه ۱۳۹۶ و چند روز اخیر مصداق های آن و سوءاستفاده معاندان و دشمنان را مشاهده کردیم اما مردم در هر ۲ مقطع وقتی متوجه شدند دیگران صحنه‌گردان میدان هستند، راه خود را از آنان جدا کردند.

مسئولان برای جلوگیری از فشار بر مردم تدبیر کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: گرچه ممکن است امروز هم بخشی از مردم از اصلاح قیمت بنزین ناراحت و ناراضی باشند اما هرگز اجازه نمی دهند، عده‌ای فرصت طلب امنیت و آرامش آنان و جامعه را به خطر بیندازند.

به گفته الهی تبار، بخشی از اعتراض های مردمی به طرح اصلاح قیمت بنزین با توضیحات و روشنگری مسئولان رفع می شود و برای آن دسته از شهروندانی هم که به تغییر قیمت بنزین دچار آسیب می شوند، باید تدبیر مناسب توسط مسئولان مربوطه انجام شود تا از فشار مضاعف بر آنان جلوگیری شود.

برچسب‌ها تجمع تظاهرات اعتراضی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجمع تظاهرات اعتراضی کرمانشاه تجمع تظاهرات اعتراضی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شكرانه نعمت الهی با پرهیز از اسراف و مصرف‌گرایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌هایی است که در قرآن کریم و سخنان معصومین (علیهم السلام) از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بزرگان نیز همواره در سخنان خود با ارائه راهکارهایی سعی کرده‌اند که مردم را بیش از پیش از برکات این ماه آگاه کنند.

از مهم‌ترین اموری که در ماه مبارک رمضان بیش از پیش بدان توصیه شده است این است که مردم تا می‌توانند از گناه‌کردن و روی آوردن به کارهای حرام اجتناب کنند.

ولی متاسفانه از مهم‌ترین مسائلی که همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان شاهد آن هستیم ورود اسراف و تجمل‌گرایی در پای سفره‌های افطاری است که گاها نتیجه عکس از آن چه که همسو با فضیلت ماه مبارک رمضان است روی می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • شكرانه نعمت الهی با پرهیز از اسراف و مصرف‌گرایی
  • قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از مسئولان قضایی و امنیتی خوزستان 
  • سفر ۳ میلیون گردشگر به استان بوشهر
  • تلاش برای تحقق شعار سال در خراسان شمالی