Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:55:55 GMT

آغاز رزمایش مشترک چین و عربستان در جده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۸۳۶

آغاز رزمایش مشترک چین و عربستان در جده

نیروی دریایی عربستان و نیروی دریایی چین مانور دریایی ترکیبی خود موسوم به "Blue Sword ۲۰۱۹" (شمشیر آبی ۲۰۱۹) را در جده آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، این مانور که در پایگاه دریایی شاه فیصل صورت گرفت با حضور فرمانده ناوگان غربی عربستان و رایزن نظامی چین در عربستان برگزار شد. این مانور سه هفته به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه عرب نیوز، سرهنگ عبدالله محمد العمری، راهبر این مانور نظامی اظهار کرد، این مانور مشترک در راستای رویارویی با تمامی چالش‌ها، دستیابی به آمادگی کامل و حفظ امنیت و صلح در منطقه و جهان صورت گرفته است.

وی افزود: این مانور هدف ایجاد اعتماد متقابل، افزایش همکاری میان نیروی دریایی عربستان و چین، تبادل تجربیات، افزایش ظرفیت نیروها برای مبارزه با تروریسم و دزدی دریایی و ارتقای سطح آمادگی جنگی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمایش چین و عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق

کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران در وزارت دادگستری دمشق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری سانا، تبادل نظر پیرامون پرونده‌های در حال رسیدگی در مراجع قضائی سه کشور مرتبط با تروریسم و گروهک‌های تروریستی به‌ویژه داعش، همکاری در زمینه تعقیب و محاکمه تروریست‌ها و اجرای عدالت و پیگیری حقوقی قضائی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت برخی از مستشاران و پرسنل ایرانی و تخریب اماکن دیپلماتیک شد، از جمله موضوعات مطرح در دستور کار این نشست است.

روز سه شنبه معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در صدر هیأت قضائی برای شرکت در نخستین نشست کمیته مشترک قضائی سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم وارد دمشق شد.

کاظم غریب آبادی با استقبال رئیس دیوان عالی سوریه وارد دمشق شد.

علی صالحی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات قضائی، غریب‌آبادی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 745478

دیگر خبرها

  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان