Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:46:54 GMT

توهین ویلموتس و تاج و ساکت به مردم ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۸۷۸

توهین ویلموتس و تاج و ساکت به مردم ایران

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یادآوری روز‌های اینچنینی در سال ۲۰۱۵ چیزی جز حس غرور و افتخار برای تیم ملی کشورمان دربر ندارد؛ روز‌هایی که تیم ملی مان از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برگشته و با تغییرات اساسی در نفرات در جام ملت‌های آسیا حضور یافت. تیمی که دور مقدماتی جام جهانی را به مثابه یکسری مسابقات تدارکاتی برای شناسایی نیرو‌های جوان تیم ملی، یکی یکی پشت سرمی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و ۴ سال پس از آن تاریخ و در شرایطی که انتظار می‌رود پیرو همان توانایی و قدرت، تیم ملی منسجم‌تر از قبل در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار‌های رسمی اش را به دید مسابقات تدارکاتی پشت سربگذارد، به وضعیتی دچار شده ایم که در شش و بش رسیدن یا نرسیدن به دور بعدی رقابت‌ها و عبور از سد عراق و بحرینی هستیم که ۶ امتیاز به هر دو تیم تقدیم کردیم!

در این میان که خرد و کلان و فوتبالی و غیرفوتبالی اوضاع اسف بار تیم‌مان را دیده و دو شکست پیاپی را پس از جام جهانی ۲۰۱۴ (مقابل آرژانتین و بوسنی) بار دیگر تجربه کرده اند مهدی تاج و مدیر تیم‌های ملی محمدرضا ساکت سکوتی عجیب اختیار کرده و هرگز در مقام پاسخگویی به افکار عمومی برنیامدند!

آخر صدور بیانیه از سوی روابط عمومی فدراسیون که نشد جواب میلیون‌ها عشق فوتبال. این جماعت که در وانفسای اقتصادی تنها سرگرمی و دلخوشی شان جیغ و فریاد از شادی برد تیم ملی شان بود، منتظر یک توضیح از سوی رؤسای فدراسیون فوتبال هستند که ویلموتس کجاست؟ دقیقا کجاست که نه لیگ را می‌بیند، نه استعدادیابی می‌کند و نه تیمش برنامه‌ای برای بازی دارد! حتی وقت نمی‌گذارد تیمش را برای بازی مهم گروهش با عراق، چند جلسه دور هم جمع کند و بابت دریافت نکردن دستمزدش قهر کرده بود! البته که این دستمزد طبق قرارداد حق قانونی وی است، اما این رفتار غیرحرفه‌ای قبل از دیدار به این حساسی عجیب می‌نمود.

شایسته بود در چنین وضعیتی که تیم ملی پس از ۵ سال بار دیگر دو شکست پیاپی را تجربه می‌کرد مهدی تاج و رفقای فدراسیونی اش با ترتیب دادن نشست خبری با حضور مارک ویلموتس حداقل برای دادن امیدواری بیشتر به مردم و یا حتی عذرخواهی بابت نتایج اخیر هم که شده رودرروی نمایندگان افکار عمومی دلایل این دو شکست را توضیح می‌دادند. وقتی مقامات اصلی فدراسیون هستند مصاحبه مرتضی محصص و فریدون اصفهانیان دردی را دوا نمی‌کند و اصلا چرا باید اعضای رده پایین فدراسیون حرف بزنند؟ آن هم نه از بابت عذرخواهی بلکه توجیه و امید واهی به آینده نامعلوم! و این معنایی جز توهین تاج و ساکت و ویلموتس به افکار عمومی نیست!

حالا که قسط اول و بخشی از قسط دوم قرارداد ویلموتس هم به حسابش واریز شده تا قدم رنجه کرده به تهران بیایند، دوباره کجا رفتند؟ مشکل مالی هم که برطرف شده است! بهتر نیست مهدی تاج و رؤسای فدراسیون در فرصت ۵ ماهه تا اسفند ۱۳۹۸ که قرار است بار دیگر اردوی تیم ملی برای دیدار‌های فروردین ماه تشکیل شود، چند بازی تدارکاتی برای ویلموتس و تیمش ترتیب بدهند تا لااقل این بار در دور برگشت تیمی تا این اندازه بی برنامه و باری به‌هرجهت را روانه میادین نکنیم؟ اصلا مذاکره‌ای برای بازی دوستانه صورت گرفته است؟ ۵ ماه دور ماندن ملی پوشان از جو تیم ملی زیاد نیست؟ شاید تاج فراموش کرده تیم ملی متعلق به فدراسیون نیست بلکه برای یک ملت است.

مهدی تاج می‌داند اگر در بازی با بحرین، عراق برنده زمین را ترک کند کسب عنوان اولی در گروه تقریبا غیرممکن می‌شود و باید برای بودن بین ۴ تیم برتر دوم گروه‌های هشتگانه دست و پا بزنیم؟ شایسته تیمی که اسپانیا و پرتغال را به ستوه آورد و آرژانتین به سختی ۰-۱ شکستش داد این نیست!


منبع: مشرق

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896539

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!