Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار ارز در حالی سومین روز هفته را سپری می کند که بازار روزهای هیجانی را تجربه می کند. به گونه ای که دلار پس از مدت ها، دوباره در کانال 12 هزار تومانی قیمت گذاری شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه 98؛ شاهد عقب نشینی بازارساز از سیاست افزایشی روز گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گونه ای که در حال حاضر هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 12000 هزار تومان در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور از مردم خریداری می شود و در مقابل، به نرخ 12100 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز یکشنبه، 200 تومان ارزان تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 13200 تومان خریداری شده و به قیمت 13300 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که همانند دلار، با کاهش 200 تومانی همراه شده است.

ثبات نرخ ۴۷ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه بیست و ششم آبان ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۱۹۶ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۴۳۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۴۴۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۵۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۲۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۱۲ ریال، روپیه هند ۵۸۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۸۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۸۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵  ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۷۶۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۸۹۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۵۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۱۱ ریال، روبل روسیه ۶۶۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۶۳۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۷۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۱ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۷۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۹۵ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۹۸ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۹۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۷۴۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۳۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۹۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۰۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۵۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۴۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۳۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۲ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری سرباز کارت قیمت دلار قیمت یورو دلار آمریکا یورو سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری سرباز کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای/ دلارچند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۷۹۵ تومان رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در معاملات امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان است.

بروز رسانی:یکشنبه 2 اردیبهشت 09:00

قیمت لحظه (تومان)

نوع

43 هزار و 715

قیمت دلار (اسکناس)

40 هزار و 795

قیمت دلار (حواله)

46 هزار و 599

قیمت یورو (اسکناس)

43 هزار و 487

قیمت یورو (حواله)

11 هزار و 903

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 108

قیمت درهم (حواله)

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای/ دلارچند شد؟
  • نرخ ارز امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات