Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه پیام نور با هدف حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی ها در حوزه علوم انسانی و معارف دینی و مساعدت موثر به بسط دانش و شکل گیری جنبش ملی نقد و نظریه پردازی افتتاح شد.

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به زیرساخت های الکترونیکی این دانشگاه امکان برگزاری کرسی های نظریه پردازی را نه تنها در یک مرکز بلکه به صورت سراسری در کل کشور داراست و حتی این دانشگاه می تواند مجری برگزاری کرسی های نظریه پردازی دیگر دانشگاه ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هادی امین ناجی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز از راه اندازی سامانه ثبت ایده ها و نظریه های کل اعضای علمی کشور خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۳ طرح کاملا ارزیابی شده ترویجی آماده شده و برای اجرای آنها باید برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بستر مناسبی فراهم شده و ظرف یک ماه آینده برنامه زمان بندی شده برای ۴ ماه پایانی سال ارائه خواهدشد.

کد خبر 4775217 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور کرسی نظریه پردازی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی تکمیل ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی باقر لاریجانی دانشجویان سازمان سنجش آموزش پزشکی مدیران دانشگاهی وزارت بهداشت دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • دلیل دفاع آوینی از فیلم «عروس»/«مریم مقدس» بازار ترکیه را فتح کرد
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد