Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@17:52:04 GMT

فیلم| تازه‌ترین تحولات و حواشی اخیر «بنزین»

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۹۷۸

‍‍‍‍‍‍

تین نیوز

دو روز بعد از اعلام سهمیه‌بندی و تغییر قیمت بنزین، اعتراضات در چند شهر بصورت پراکنده و محدودتر از ۲۴ ساعت اخیر پیگیری شد.  به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مقام معظم رهبری ضمن اعلام حمایت از تصمیم سران قوا در مورد بنزین، درمورد اعتراضات تاکید کردند تخریب و آتش زدن کار مردم نیست بلکه کار اشرار است و هیچ‌کس نباید به اشرار کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مجلس هم طرح سه‌فوریتی خود برای کاهش قیمت بنزین را لغو کردند. عده محدودی در میان تجمع‌کنندگان به برخی بانک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و اموال عمومی آسیب وارد کردند. دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی گفته‌اند خط اخلاگران از اعتراضات مردم جداست و با آنها برخورد خواهد شد.

 

 

حجم ویدیو: 57.18M | مدت زمان ویدیو: 00:03:43 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سهمیه بندی اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار به‌عنوان بازارگردان اصلی تعیین قیمت در بازارها در ۲۰ روز معاملاتی فروردین با افزایش ۴۶۱۰ تومانی روند افزایشی قابل توجهی داشت و سایر بازارها را نیز از این افزایش متاثر کرد. روند صعودی دلار با آرامش در اخبار سیاسی کمی تعدیل شد و مسیر رفته را تا حدودی برگشت.

در همین راستا برزو حق‌شناس کارشناس اقتصادی در گفت وگو با تجارت نیوز با اشاره به اثر رخدادهای اخیر در افزایش شارپی قیمت دلار گفت: «دلار متاثر از اتفاقات اخیر، مسیر قیمتی را که پیش‌بینی می‌شد سه ماهه طی کند، طی چند کندل هیجانی در نیمه فروردین دید. این به معنی آن است که هدف قیمتی دلار در ماه اول سال دیده شد.»

وی با اشاره به اینکه دلار به دلیل هیجانات هفته‌های اخیر به وضوح در روند صعودی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: «هر چند قیمت اسکناس آمریکایی به بازه قبل از هیجانات برگشته است اما این معنی را می‌دهد که روند صعودی در بازار ارز هنوز ادامه دارد و احتمالا یک بار دیگر قیمت دلار برای فتح کریدور بالاتر خیز برمی‌دارد.»

این کارشناس اقتصادی در ادامه افزود: «عوامل بنیادی اقتصاد موید این موضوع است که ارزش ذاتی قیمت دلار رشد می‌کند و در حال حاضر دلار پایین ارزش ذاتی قرار دارد.»

وی با این توضیح که در روندهای صعودی، قیمت دلار حباب مثبت می‌گیرد، گفت: «به لحاظ سنتی، بعد از سال ۹۷ کف قیمت دلار در طول یک سال در خرداد و تیر شکل می‌گیرد. این موضوع می‌تواند قیمت و روند دلار را طی ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد.»

حق‌شناس اظهار کرد: «روند قیمت دلار صعودی است و این اسکناس تا خرداد در کریدور بالاتر خواهد نشست؛ با لحاظ این موضوع که از سال ۹۷ کف قیمت دلار در خرداد و تیر شکل گرفته است.»

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897801

دیگر خبرها

  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • (ویدئو) همدم تازه منوچهر هادی پس ازحواشی اخیر
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان