Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت: اکنون که قیمت بنزین اصلاح شده است، باید تلاش کرد تا شرایط استفاده از سوخت جایگزین (سی‌ان‌جی) تا حد ممکن برای مردم تسهیل شود.
به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محسن جوهری اظهار کرد: در نتیجه تورم شدید دو سال اخیر، هزینه تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه سوز به شدت افزایش یافته که ضروری است دولت از محل درآمد اصلاح قیمت بنزین، دوگانه سوز کردن خودروها را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که نگرانی اصلی تنها در حوزه تولید خودروهای پایه گاز سوز و تبدیل ناوگان است، گفت: پیشنهاد ما حذف تعرفه واردات خودروهای پایه گازسوز خارجی برای استفاده قشرهای مختلف کشور از این سوخت پاک است که در این باره مکاتباتی با کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون انرژی مجلس انجام شده و امید است با همکاری آنها در آینده‌ای نزدیک این امر محقق شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی تاکید کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های عظیم انجام شده قبلی و بسترسازی‌های مناسب انجام شده، مسلم‌ترین گزینه جایگزین، استفاده از سوخت ارزان سی‌ان‌جی است.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون دو هزار و 472 جایگاه با ظرفیت اسمی عرضه روزانه 68 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور وجود دارد و نگرانی بابت پاسخگویی به افزایش مراجعه‌های مردم از این ناحیه نیست، اما ضروری است در این بخش کمک به جایگاه‌داران و شرکت‌های بهره‌بردار مدنظر قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان