Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:18:19 GMT

جلسه مدیران و معاونین باشگاه پرسپولیس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۱۵۷

جلسه مدیران و معاونین باشگاه پرسپولیس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مدیران و معاونین باشگاه پرسپولیس ظهر امروز به مدت نود دقیقه با حضور محمدحسن انصاریفرد مدیر عامل و معاونین و مدیران باشگاه برگزار و درباره مباحث مختلف باشگاه بحث و بررسی هایی صورت گرفت.

در این جلسه معاونین فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجرایی باشگاه و مدیران  مالی، ذیحسابی، اداری و روابط عمومی باشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم مدیر عامل مقرر شد جلسات معاونین و مدیران  و جلسه با پرسنل باشگاه به شکل هفتگی و ماهانه و مستمر برگزار شود تا امور جاری باشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 4775270

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

وی افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم، اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته