Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تدوین برنامه ارتقای کرامت کودکان و خشونت زدایی از محیط مدارس خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، رضوان حکیم زاده در اختتامیه دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره ) برگزار شد، اظهار کرد: باید فرهنگ احترام به کودکان در خانواده‌ها، سازمان‌ها و در همه جای کشور را نهادینه کنیم و در همین راستا برنامه ارتقای کرامت کودکان و خشونت زدایی از محیط مدارس تدوین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مربیان، مدیران و معلمان بایدکرامت کودکان را پاس بداریم و همه کودکان با هر نوع زبان، فرهنگ، سرعت یادگیری، هوش و وضعیت اقتصادی باید عزیز باشند.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اهداف همایش هویت کودکان ایران اسلامی و مفهوم هویت، بیان کرد: هویت ریشه آدم‌ها است، هویت وابستگی و دلبستگی به یک تمایزیافتگی جمعی یا فردی است.

حکیم زاده در ادامه اضافه کرد: هویت ریشه دواندن در بسترها است و باید کودکانمان را در بستر ایرانی اسلامی رشد دهیم.

وی با بیان اینکه هویت ایرانی در وفاق کامل با هویت اسلامی است، تصریح کرد: منابع هویت اسلامی ما کتاب الهی است و هویت ایرانی‌مان را فرهنگ غنی‌مان به ما می‌دهد که فردوسی، سعدی، رودکی و حافظ نمونه‌هایی از منابع آن هستند.

معاون آموزش ابتدایی با بیان اینکه هویت ایرانی اسلامی رنگین کمان زیبا و ماندگاری است، گفت: این هویت بزرگانی چون رجایی، بابایی، ابوترابی و لشگری و همچنین 36 هزار شهید دانش آموز را در خود تربیت کرده است.

حکیم زاده با اشاره به اینکه در سندتحول بنیادین بر تکوین مربیان پیش دبستانی تاکید شده است، اظهار کرد: بیاییم کودکانمان را در بستر هویت ایرانی اسلامی پرورش دهیم تا آنها نیز جا پای بزرگان بگذارند.

 

بیشتر بخوانید: ساعات تدریس در مقطع ابتدایی تغییر می‌کند؟ پروژه برگزاری دوره آمادگی ورود به مدرسه برای کودکان افغانستانی افتتاح شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده خشونت کودکان معاون وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟