Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره­‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان تهران اظهارداشت: همزمان با ستاد انتخابات استان، فرمانداری هم تمهید مقدمات برگزاری انتخابات باشکوه و قانون مدار را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمیته‌های هم‌تراز استان در فرمانداری تشکیل و بر اساس وظایف مصوب، اقدامات مربوطه در حال انجام است.
فرهادی افزود: بازبینی شعب اخذ رای و جانمایی استقرار شعب جدید به اتمام رسیده است و در شعب بالای یکهزار و ۳۰۰ رای، پیش‌بینی استقرار شعبه جدید صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به شرایط ویژه تهران و تعداد زیاد داوطلبان اظهارداشت: انتخابات تهران به لحاظ تعداد ثبت‌نام داوطلبان، شمارش و تجمیع آرا، شرایط خاص و منحصر به فرد خود را دارد.
فرهادی گفت: در خصوص سایت ثبت‌نام فرمانداری تهران هماهنگی‌هایی با مدیریت مجموعه مصلی انجام شده و در صورت تایید نهایی، سایت ثبت نام فرمانداری تهران در سوله ورزشی مصلی تهران که در جنب فرمانداری واقع شده، انجام خواهد شد.

معاون استاندار تهران افزود: نرم‌افزاری برای ثبت‌نام داوطلبین پیش‌بینی شده است که در صورت اخذ تایید نهایی از سوی مراجع ذی ربط باعث تسریع کار داوطلبان خواهد شد.
فرهادی ادامه داد: فرمانداری تهران وظیفه برگزاری انتخابات اقلیت های دینی را نیز برعهده دارد که تمهیدات لازم در این رابطه نیز اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه برای آموزش ۴۳هزار نفر اعضای شعب نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، اظهارداشت: با آغاز تقویم رسمی برنامه انتخابات دوره های آموزشی براساس برنامه مدون در مناطق برگزار خواهد شد.
فرماندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اقدام دیگری که در رابطه با امر تسریع فرایند ثبت نام داوطلبان انجام شده حضور نمایندگان ثبت احوال، وزارت علوم، حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی برای بررسی اولیه مدارک ثبت نام شوندگان است که در سایت ثبت نام فرمانداری مستقر و بخشی از فرایند ثبت نام و نقائص احتمالی در زمان ثبت نام به مراجعین اعلام خواهد شد.

فرهادی افزود: در خصوص تدابیر و تمهیداتی که تاکنون در فرمانداری تهران اتخاذ شده است همکاری و همراهی سازنده با هیات نظارت در کلیه مراحل اقدامات صورت گرفته است.

برچسب‌ها فرمانداری تهران عیسی فرهادی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت

محمدباقر هنربر در جلسه‌ای با دهیاران شهرستان میانه با اشاره به اینکه دهیاران نقش موثری در پیشگیری از بروز تخلفات و حفظ بیت المال دارند گفت: تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی و منابع طبیعی و کشاورزی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این اراضی، از تخلفاتی است که حقوق عموم را تضییع می‌کند و دهیاران باید بلافاصله آن را شناسایی و گزارش دهند تا قبل از انجام تخلف از آن ممانعت شود و پرونده سازی پس از بروز تخلف، نشان از عدم توجه کافی دهیاران نسبت به مسائل روستا است.

وی با قدردانی از دهیارانی که در فرهنگ سازی، تعامل با دستگاه‌ها و ایجاد انسجام و اتحاد اهالی برای همکاری و مشارکت در انجام طرح‌های عمرانی، گفت: دهیاران در روستا‌ها نقش محوری ایفا می‌کنند لذا ضروریست با توجه به تعهدات شغلی، در محل خدمت خود حضور منظم داشته و انضباط کاری و مالی داشته باشند.

وی با اشاره به آسیب پذیری ساختمان‌های قدیمی و فرسوده در زمان بروز حوادثی، چون زمین لرزه، از دهیاران خواست تا اهالی را به مقاوم سازی و نوسازی مساکن با بهره گیری از تسهیلات بنیاد مسکن ترغیب و تشویق کنند.

فرماندار ویژه میانه همچنین با بیان اینکه اعتبارات و منابع مالی که به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود باید با اولویت بندی نیازها، صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و سپس تعریف پروژه جدید گردد، ادامه داد: منابع مالی نباید در حساب دهیاری‌ها راکد بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود