Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در پی حمله به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق (ع) شهرستان کازرون، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، صبح امروز با حضور در کازرون، از این مدرسه بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس پس از بازدید از بخش‌های آسیب دیده مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق (ع) کازرون، در جمع طلاب، اساتید و کادر مدرسه به ایراد سخن پرداخت و از آنان دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تعطیلی کلاس‌های دانشگاه شیراز فردا و پس فردا مدارس شیراز سه شنبه تعطیل است وی همچنین در جلسه‌ای با امام جمعه کازرون و مسئولان مدرسه صالحیه مکتب الصادق (ع) به بررسی وضع مدرسه و خسارات وارده پرداخت.

مدیریت حوزه استان فارس نیز در بیانیه‌ای از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست که با فرصت طلبان و حرمت شکنان به مقدسات برخورد جدی تری داشته باشند.

متن بیانیه بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر حمله عده‌ای عناصر تحریک شده و فرصت طلب به بعضی از مدارس علمیه استان و ضرب و شتم طلاب مظلومی که جز دلدادگی به دین خدا و طلب علم و معنویت جرم دیگری ندارند سبب اعجاب و افسوس گردید.

اعجاب از اینکه چرا عده‌ای بی تدبیری مسئولانی که هیچ ارتباطی با حوزه‌های علمیه ندارند را با حوزه‌های علمیه و طلاب آن تسویه می‌کنند و افسوس از اینکه چرا در این حوادث حرمت اماکن مقدس باید شکسته شود؟!

مدیریت حوزه استان فارس  

آتش زدن حوزه علمیه کازرون, اعتراضات مردمی, شهرستان کازرون منبع: فرارو خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حوزه علمیه کازرون اعتراضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • چگونه طلبه شویم؟
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود