Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله لطف‌الله دژکام دوشنبه در دیدار با جمعی از علما و بسیجیان شیراز افزود:‌در میان این افراد، هستند کسانی که احساساتی شده و تحت تاثیر شرایط و فضای جامعه دست به اقداماتی زده‌اند که معتقدیم این افراد را می‌توان ارشاد و راهنمایی کرد تا به اشتباه خود پی ببرند.
وی در ادامه از مسئولان استان فارس خواست که ضمن مدیریت شرایط، مشکلات فراروی شهروندان در اثر اقدام‌های اغتشاشگران را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: معتقد هستیم که مسئولان استان توان انجام این کار را دارند و در انجام این کار با آنها همکاری نیز خواهد شد اما در صورت نیاز، اعلام کنند تا اینجانب، نیروهای بسیج و انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.
وی با اشاره به حمله اغتشاشگران به برخی مدارس و حوزه‌های علمیه در استان فارس طی روزهای اخیر، پاکدستی روحانیت در مسائل مالی و اقتصادی را یادآور شد و گفت:‌  ما انقلاب، اسلامیت و دیانتمان را حفظ می‌کنیم، رضاخان با آن ادعا نتوانست به مقاصد خود علیه روحانیت دست یابد و امروز نیز مخالف هرگونه دزدی در هر لباسی هستیم.
دژکام عملکرد مدیران در شرایط خطیر و حساس جامعه را نشان‌دهنده انگیزه آنها در صیانت از انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد:  ما از نظام و انقلاب و ولایتی که مطیع آن هستیم، دست بر نمی‌داریم.

برچسب‌ها امام جمعه شیراز لطف الله دژکام سهمیه بندی بنزین شیراز سازمان بسیج مستضعفین فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه شیراز سهمیه بندی بنزین شیراز سازمان بسیج مستضعفین فارس امام جمعه شیراز سهمیه بندی بنزین شیراز سازمان بسیج مستضعفین فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است