Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:18:42 GMT

دانشگاه شیراز تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۳۱۰

دانشگاه شیراز تعطیل است؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: کلاس‌های دانشگاه شیراز سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ آبان تعطیل است.

این گزارش حاکی است، همه امتحانات این هفته تا اطلاعات ثانوی لغو است.

انتهای پیام/چ

تعطیلی دانشگاه شیراز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست رسانه‌ای به مناسبت هفته ملی سلامت که در سال‌جاری با شعار «سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت» گرامی داشته می‌شود، گفت: همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سیدوحید حسینی، صبح امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت به انتخاب شعار «سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت» برای هفته ملی سلامت امسال اشاره و اظهار کرد: این رویداد ملی فرصتی برای افزایش توجه و آگاهی عمومی نسبت به موضوع سلامت است.

وی با بیان اینکه همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت بالای مقوله سلامت و به ویژه سلامت خانواده‌ها، امسال در هفته ملی سلامت به این موضوع پرداخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطر نشان کرد: در هفته ملی سلامت موضوع محوری سلامت خانواده و بهره‌مندی از ابزارهای مختلف برای مردمی سازی این امر؛ موضوعات آموزش و پرورش، سلامت زمین، سلامت روانی اجتماعی، رسانه و فرهنگ سلامت، جوانی جمعیت، غذای سالم، ورزش و فعالیت بدنی مورد توجه قرار گرفته است.

حسینی همچنین مقوله سلامت خانواده را یک حق و یک مسؤولیت دانست که در هفته ملی سلامت امسال نیز به این موضوع پرداخته شده است.

وی در ادامه این نشست به بیان مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه سلامت استان در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اشاره و تصریح کرد: موضوع سلامت فراتر از یک رویداد و زمان، بلکه رسالتی جامع بر عهده مجموعه دانشگاه است که در تمام ایام سال، به صورت شبانه‌روزی و در ابعاد مختلف دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسعه اهداف جوانی جمعیت در حیطه سلامت را از جمله مهم‌ترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد که به صورت مستمر، در حال پیاده‌سازی است.

ارتقای سلامت روانی جامعه، دیگر اولویتی بود که حسینی به آن اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا ضمن تلاش برای تقویت راهکارهای مراقبتی در حیطه سلامت روان گروه‌های مختلف جامعه؛ توسعه تخت‌های بستری بیماران اعصاب و روان در استان و همچنین راه‌اندازی سامانه خودکشی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه با هدف رصد و پیشگیری از موارد خودکشی، انجام شده است.

وی همچنین به موضوع آموزش همگانی سلامت اشاره کرد که در شعار امسال هفته ملی سلامت نیز مورد توجه قرار گرفته و با ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگ سازی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدیریت روند شیوع بیماری‌های غیر واگیر با مشارکت تمام سازمان‌ها و نهادهای مرتبط را بخش دیگری از مأموریت‌های مجموعه سلامت استان عنوان و اضافه کرد: همچنین با توجه به ضرورت نیاز به بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی در استان به ویژه در شهر شیراز، این مهم با رایزنی در سطوح بالادستی با هدف راه‌اندازی دو ابر بیمارستان و توسعه دیگر مراکز از جمله پردیس شهید دوران، دنبال می‌شود.

کد خبر 746656

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود
  • این شهر پاکستان به خاطر بازدید رئیسی تعطیل شد
  • شهر کراچی پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود
  • تعطیل رسمی شهر «کراچی» به مناسبت سفر رئیسی
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود