Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتظار فرج امام زمان(عج) مساله است که ما باید زمینه آن را فراهم کنیم، چرا که فرج و ظهور حضرت آنی نیست و بدون مقدمه نمی‌شود.

به گزارش مرکز حوزهن آیت‌الله ابراهیم امینی در دیدار مسئولان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم افزود: بعد از پیروزی انقلاب انتظار داشتیم که حوزه و مردم همین زمینه را فراهم کنند؛ حالا باز همین انتظار را داریم، فتنه‌هایی هست که نباید به آن‌ها اعتنا کرد و گوش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب انتظارات خود را بیان کرده‌اند و باید آن را تحقق بخشید،‌ بهترین رهبر ایشان هستند؛ با اینکه سال‌ها گذشته است ما فردی مثل ایشان نداریم، اگر خدای‌نکرده حادثه‌ای رخ دهد ما پناهی جز رهبری نداریم.

وی افزود: شبهه‌هایی درباره مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، ولی واقعا آنچه ما دیدیم از اول تا آخر، هنوز معظم له همانی هستند که از اول بوده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: الان هم خواستار ایشان هستیم، قبلا هم خواستار ایشان بوده‌ایم. همیشه دعاگوی معظم له بوده‌ام، حتی در نماز شب‌ها دعایشان می‌کنم. باید دعا کنیم خداوند طول عمر به رهبری دهد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در تجمع بزرگ دانشگاهیان این دانشگاه در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی که در مزار شهدای گمنام واحد تبریز برگزار شد، گفت: اقدام شجاعانه و غیورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب خوشحالی خیل عظیمی از مردم عزیز و آزاده دنیا نسبت به این اقدام شد.

وی افزود: با نمایان شدن موشک‌ها و پهباد‌های جمهوری اسلامی در هر کشور، شهر و روستایی، مردم شعار الله اکبر سر می‌دادند و از جمهوری اسلامی تشکر می‌کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: مردم مظلوم و عزیز غزه بعد از مدت‌های مدیدی که زیر آتش‌های رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی بودند به آرامش رسیدند.

شمسی یادآور شد: قدرت پوشالی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و ۱۰ کشوری که مدافع جریان خبیثانه بودند در مقابل هیبت، قدرت و همت جهان اسلام، فرزندان انقلاب اسلامی و فرزندان روح‌الله موسوی خمینی هیچ‌گونه قدرتی نداشته و هیچ حرکتی نتوانستند انجام دهند و معلوم شد قدرتشان پوشالی است و موشک‌ها و پدافند‌هایی که داشتند موجب تمسخرشان در فضای مجازی و دنیا شد و نشانگر این شد که قدرت‌های پوشالی هیچ هستند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوره بزن و دررو‌ها تمام شده و اگر چشم در مقابل چشم است یکی بزنن؛ یکی هم می‌خورند؛ چه از ناحیه ما، جهان اسلام و چه از ناحیه تمام آزادگان جهان.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی، پاسداران و سپاه همیشه سرافراز وظیفه حسینی خود را در قبال اقدام خبیثانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی انجام دادند و اکنون موقعیت فداکاری و تبیین زینبی نیاز است.

شمسی تأکید کرد: سپاه جمهوری اسلامی کار حسینی خود را انجام داد و امروز کار زینبی و تبیین زینبی بر عهده تک‌تک اقشار فرهیخته است و نیاز است این اقدام تبیین شود تا رسانه‌ها اخبار را درست منعکس کنند و همه بدانند که ما با سلاح‌های اولیه پاسخ دشمن را داده‌ایم و از سلاح‌های پیشرفته خود رونمایی نکردیم.

به گزارش آنا، در این مراسم بعد از سخنرانی، زیارت عاشورا قرائت و حاضرین بر علیه رژیم غاصب شعار دادند و با قرائت فاتحه برای شهدای گمنام این مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»